Ja tovar

utorak, 25.10.2011.

Noćna

smiliesXCI

Laku noć lipe moje
vrime je za poć ća
gotov i ovaj "kurbin pir"
sad natrag
u surovu realnost
života i rada
bilo mi je zadovoljstvo
dijeliti sa vama sve
ili većinu stvari
malo se zezat
više se bodrit
utješit teže
al makar pokušavat
život je slojevita stvarnost
jedan sloj ste i vi dale
al istini za volju
ne može se dugo na sve fronte
kad svaki je predah
poraz
a bitka
prekretnica
možda nas određuju pobjede
al više volim poraze
i ustajanje poslije
sa spoznajom
svoja il ničija
ko ne zna
shvatit će
bez suza
bez kajanja
samo život
i ništa više.


- 00:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.10.2011.

BAŠ NIŠTA NOVA

smiliesXC

Golub na balkonu
fleka
al neka
Buka priko puta
jaka
baš tlaka
Puno vidro robe
za sušit na buri
na štrik ne žuri
neće samo
tamo
Kava jača
bistrinu vraća
u glavu i oči
U grad ću poći
blještavoj Rivi
Takuin ne šljivi
račune
spizu
ima krizu
Na tekućem pozitiva
ni blizu
Srića
mandarina vrića
čeka
Neka
A šipak stoji
oliti figa
Nije me briga
što ne curi
Lipo je
Od bure čisto
I sutra isto
meni će pasat
Za to ću glasat


smilies

- 10:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.10.2011.

Stihoklepac

smilies

Dok kročiš kroz život pazi koga gaziš
jer negdi po sredini počet ćeš da plaziš
zbombat će te brige krošeom međ oči
viruj na nogama ostat nećeš moći.
S perspektive podne postat će ti jasno
da oni šta gaze ne čuju ni glasno.
Jel koračaš? Stani,slušaj,makar zaobiđi
ako možeš pruži ruku,nevoljnima priđi
Sve što dadeš vratit će se,neka je strpljenja
Svim na putu Poštovanje!Bok!I doviđenja!

- 20:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 19.10.2011.

Uglavnom...



Bilo je vrime da malo poradim i na neredu...

Nije to lako,ne znaš odakle krenuti..

Moj način :

-prvo okolina koja te okružuje:kad uglancaš prozore, počneš misliti da imaš neku kontrolu,

-eh ta kuhinja: pobacaj sve one plastične posude od sladoleda / sireva / eurokreme i ostalih proizvoda koje si čuvala (ono kao tribat će) jer to nikad ne triba - ipak je zamrzivač ograničenog prostora;isto bi bija red da pobacaš sve oškrinute šalice i pijate i konačno otvoriš set dobiven na vinčanju prije khm 11 godina

-poslije toga ide red u ormar :probereš mudante i bičve a i one holahopke kupljene ko zna kad će se najvjerojatnije raspast pri oblačenju jer ti ne staneš više u taj broj.;malkice garderobu pregledaš pa se riješiš dronjaka koje nosaš po kući i izvadiš iz najlona one seksi mudante i novi ređipet koji stoji ka saliven i staviš ih u upotrebu

-čišćenje cipelara : probaj,prošetaj ,skontaj da ti noga više neće biti 37 i svega šta te žulja i u čem ne možeš poć u grad - rješavaj se

-torba : isprazni,pogledaj rok trajanja na labelu,promini uloške koje nosaš u torbi jer su se ovi sasušili a i kemiska za zapisat poruke odavno se skorila i ne piše

-Nesseser : otvoriš onaj veliki koji je zaturen negdi i skontaš da u njemu ima tri parfema dobivena za ko zna koji rođendan a ti si na to zaboravila i kukaš kako su ti dosadili sportski dezodoransi i još pronađeš i set za tuširanje sa gelom kupkom i kremom za tijelo prirodnih sastojaka kojima rok ističe za par mjeseci-odmah staviš u uporabu u kupaonicu i nadaš se da mala neće to popiti

-potom mobitel i laptop:pobrišeš sve slike koje ne bi razvija na papir i videosnimke koje ne bi da drugi vide i urediš imenik te najvažnije brojeve prepišeš u neki rokovnik na papir za svaki slučaj

-uzmeš dičiju iskaznicu od biblioteke i konačno posudiš knjige koje si odavno tila pročitati ,a pošto je zbog očuvanja zdravog razuma pametno bojkotirati svaki vid dnevnika i crne kronike,to vrijeme koje si prije trošila na slušanje gluposti,laži i opsjena koristiš za čitnje posuđenih knjiga(ura vrimena dnevno je pohvalna minutaža za zakržljalog čitača)

-i još kad bi mi neko oda recept kako se largat ovog interneta,bila bi sa mužem u krevetu...al to je za neki drugi post

- 12:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 12.10.2011.

Nemoguće

Pripeklo dobrano,opet je vrućina
na putu do grada spas je ladovina
koliko mi drago,toliko mi smeta
u zimu ćemo drito iz ljeta.

Računi stigli,masu ih ima
a oko plaće nešto ne štima
radiš,ne radiš nikako dosta
a e,ne bi da budem prosta.

Jasličari kruv danas prave
ka ono da Dane kruva proslave
Za školu dica stalno me dave
daj kune za izlet i za predstave.

Plan mi je bija da zarade kune
sa ekstra trudom bez da se bune
Misao dobra,prakse niodkuda
i već sam pomalo od toga luda.

Tribali su lipo auto mi oprati
al previše posla pa ostavili tati
Zato molim lijepo,zaključite sami:
Priliči li vakav auto jednoj kao dami?


- 12:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 11.10.2011.

Bauštelska



A nu reda! Stoje ljubavnice
Sve se tuku ljubit moje lice
Gle Prašine stoji isprid Buke
svađaju se kao dvije tuke
koja će me ljubiti najbolje
Ajme svitu odakle in volje
Stiže treća i već mi je muka
njeno ime Bol iz livog kuka
Kad ta čapi ne pušta me lako
a ja jadan skoro da bi plako
Radije bi svoju zakonitu
da mi bude jedina na svitu
ma ne ide.Triba sve njih trpit
da bi moga kraj sa krajem krpit

- 13:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.10.2011.

Stihoklepac

smiliesLXXXIX

Dug
ne mogu odužiti
niti put svoj
produžiti
tek korake uskladiti
drugim tempom hoditi
Nas dvoje
njih troje
život kroje.
Do kraja puta
daleko je.
Korak po korak
dug na dug
plaćanje,kredit
pa sve u krug.
Na putu
života
nas dvoje
njih troje.
Ima volje.
Bit će bolje.


************

..da ti kažem šta mi je..
mala piva da mi je
pa da š njome zaružim
i da ništa ne kužim
Da me projde sjećanje
da pristane kajanje
kud sam tako falija
pa tikvaru nalija...



***********

- 01:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.10.2011.

Stihoklepac




smiliesLXXXVIII

Nima straja neću škivat
triba za guš i zapivat
deseterac (manje - više)
ni me briga dok se piše
dok je stih sa stihom skupa.

Pikamer po stini lupa,
bageri ko primadone
rovare i pune kamione.
Prašina mi svud po stanu,
drva mal-mal pa nestanu.
Sa će i glib do kolina
kao da smo pripizdina
a ne centar grada Splita.
Moraš durat,ko te pita.

U grad pođeš put je znan
dok se vratiš izrovan.
Jedna daska priko rupe
slaba je za moje dupe
i još uska za kolica
pa me blido glede dica
"Ajte k vragu u tri mista
ol vam malo gradilišta."
Ja u rikverc i beštiman.
Pari ka da krila iman
pa da mogu u tren letit.
"Oću veću dasku metit?"
pita baja s gradilišta.
Nemoj da te daska tilta.
Sve je skonta iz pogleda
stigla daska priko reda.
"Triba š njima bi u dobre."
mrmlja baja u brkove.
Očeš - nećeš,ni me briga
otići ćeš kak si stiga.

A meni je buku trpit,
pokidane nerve krpit,
u prašini se udavit
i na noge čizme stavit.
Naskroz šporko auto imat,
radnicima glavom klimat
a kad puknem mejlovati
odgovornima kukati.

Malo tamo,malo vamo.
Opet stihoklepamo.



- 09:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 07.10.2011.

Nostalgija

....ili kako jedan članak o Nobelovoj nagradi
asocira na neka davna vremena...




p.s. Nije moje al je fora :naughty

- 08:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Obojano plavim


- 02:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"