Ja tovar

četvrtak, 31.03.2011.

Stihoklepac

smiliesLXXII

Sve probuđeno,sretno
a ja se ćutin sjetno.
Di nestale su noći
sa mišlju sve ću moći?

Nekako mi muka.
Ko?Šta?Tovar kuka.
Nije mi sve ravno,
prošlo je to davno.

Sad su brda i planine,
nesavladive visine
a ne fali ni širine.
Kako dalje?To me brine.

Došle brige. A šta reći?
Momci rastu,sve su veći.
Puno triba sad strpljenja,
pubertet ih brzo mijenja.

Mala sisa i ne pušta
a sve radi svoga gušta.
Punu teču spize smlati
i još cicke se uvati.

Što zapišen - to obavin
a sve drugo zaboravin.
Nema sriće ni od ginka,
na rezervi mozak blinka.

Ne znan za vas,ja san koma,
uvik isto,stalno doma -
peri,peglaj,kuvaj,briši
pa o tome ajde piši.

Zar je život samo ovo,
iste riči,isto slovo?
Nije vraga da je vako
sve do kraja.Nije lako.

- 14:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 23.03.2011.

Pripetavanje

smilies

@prepucavanje na forumu????

Priznajem!
Izgubila sam iz šuba.
Ko Mirko Cro Cap protiv Schauba.
Karijera svađalice baj-baj.
Zato sam danas haj.
Al ipak nadodajem :
Mislila sam da imam šansu.

*****smilie*******

Zar samo par ih ima
što ne paše in rima?
A di to piše??
Ol nema ih više?
Evo suzu ronim krokodilsku.
I da nadovežem spiku dalmatinsku
Gren ća fumat
i zera produmat
U livelu san sada
i sve u vodu pada
zakon mi je ova fjaka
više ne znan di je kvaka.

******smilie********

Meni da smetaju smajlići eek
Ni slučajnowink
Ako se isti koriste za naglasiti napisano,
to mi prihvatljivo,to mi je sjajno
Ali kad se ne napiše ništa headbang
Ili kad se napišu jedna stajališta
a stavi smajlić koji iskazuje druga
onda rolleyes ,ko se tu s kim ruga.

Ma ne bi ja više,nek se piše kako se piše
Živila demokracija slobodna smo nacija
Danas vas sve gotivan,iz svađa škivan
nema tu para ni muzike,samo spike,spike...

****smilie*****

@M_S

Bravo za ljubavnu
Za mene zaboravnu
taman na miru
da vrati mi viru
u onaj osjećaj
kad znaš da je kraj
a neće da blidi
svuda te slidi
letiš na njemu
i sve u svemu
sve obojiš s njime
pa čak i rime
crno il crveno
sve je proliveno
i suze što guše
pa jednom presuše
izbistri se oko
zagleda duboko
ne vidi ga više
tek pjesma što piše
sjeti šta je bilo
i šta ti se snilo.

****smilie******

- 00:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.03.2011.

Pripetavanje

smilies
@ZNA SE by Sewen

Po Zemlji skitaš
digod se pitaš
jel vride išta
ta odredišta
Kad tvoja srića
na telefon priča
moraš se mislit
šta ćeš joj smislit
I ajde objasni
da let tvoj kasni
a dite pita
kud stari skita
već pivaju tići
i kada će stići
A ti bi rada
priletija tada
sva mora sve luke
i eto ti muke
po ćaći ili srići
kako ti milo
po svitu skitaj
sritno ti bilo.

- 01:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.03.2011.

Pripetavanje

smilies

I čemu da sad u sitne sate dijelim s vama misao
kako se ponekad sve svede na to
da se neke teme jednostavno moraju utišati.
Tko smo i što smo i zašto smo tu?
Da vjerujemo?
Da živimo?
Da se uvijek i iznova divimo
kako je rješenje svega u nutrini
i sposobnosti da vjerujemo
iako smo slabi i željni dokazivanja
i poštede od svakog napora?
Zar ljepota ne može biti samo moja i za mene?
Zar se samo ja ne mogu ponositi
svojim viđenjem stvari,poimanjem svijeta?
Moram li tražiti potvrdu drugih?
Ne moram.
Svjesna sam sreće i u svojoj tuzi i u svom problemu
jer znam da mogu živjeti potpuna
u životu bez klicanja mase
koja se ionako brzo ponese
nekim drugim dnevnim problemom.

******smilie*****

@Rikki
A kako ja prepoznajem taj mirniji život?
Lako.
Bila,vidila,spoznala,prepoznala,
putem ga izgubila.
Život je to,
ljudska slabost je u zaboravu,
ma ne toliko u zaboravu
koliko u nenamjernom i nesvjesnom
blijeđenju utisaka.
Skromnost,opuštenost,optimizam...
A gdje su tu osjećaj nemoći,ljutnja,razočaranost?
Nadam se da su nestali u poniznosti i prihvaćanju
jer život je tako lijep
kada si ga bez razloga ne kompliciramo.
Ma čovik ne bi bija čovik kad ga čagod ne bi smetalo.
Zato su stari govorili:
Kad ti je sve dobro,stavi kamen u postolu.
Bolje grintat zbog kamena nego pravit muku di netriba.

Odo stavit stine u obe papuče.


******smilie*****

@ivannaa
Postelja me gleda,
a meni se ne da
zato ranim jutrom
stižem do nje trkom
cili svit ustaje
na misec ne laje
ka ja ovdi bena
tek prid zoru snena.
Budite mi zdravo
ja u krevet pravo
s ovih stopa drito
da riješimo i to.

- 04:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Stihoklepac

smilies
ZAŠTO by Sewen

Komentar:
Ko u nekom čudu
gledam sad misec
al zaludu
rekli su neki
da noćas je veliki
ne vidin brate
u ove sate
ni misec ni pisme
što bile su tude
al možda sanjam
možda ih bude
pa jutro kad svanilo
otrese bunilo
i stihove neke
vrati iz teke
Ma davno je bilo
kad kriti se tilo
sad javnost se pita
jel oće da čita
Je,mnogi ukradu
kopiraju vladu
ma ima nas više
čitača šta piše
koji bi rada
da bude ko do sada.
Dosadno nije
niti će biti
Ma pusti probleme
ajmo popiti.

- 03:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Stihoklepac

smiliesLXXI

Noć je punog mjeseca.
Oku je 14% veći i 30% sjajniji nego inače.
Pogled mi pobjegne kroz ponistru.
Nikako da uhvati od početka do kraja
baš toliki mjesec,baš takvog sjaja.
Vid me još dobro služi,nalazi ne lažu.
Problem je negdje drugdje,kažu
a ja sad ne znam gdje da tražim.
Valjalo bi poći leći,jutrom krenuti na misu
ali moje čizmice tim putem hodale nisu,
moje uho ove godine nije slušalo riječ,ni slovo,
tek brujanje,smetnje u komunikaciji,ništa novo.
Zastrašujuće,zaglušujuće stanje mi smeta
ne čujem sad ni zvukove svog malog svijeta,
gluha kod ušiju,slijepa kod očiju.
Kao zid,ma kupola što ehom odzvanja,
ni van ni unutra tek glas iznutra,
sve tiho,još tiše kroz pustu buku
pokušava reći mi poruku:
svemir je u tebi.
Sve zvijezde i tijela,ma tek su točka sjajna
spram osmjeha njena,lica snena
i šale na račun mješanja gena.

- 01:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 19.03.2011.

Stihoklepac

smiliesLXX

Blago vami,TrekyMommy
kad u cviću vidiš sriću
Ful gnjavaža za bokun važa
Štagod ja sadila đaba radila
ima glista nema lista
peršin,selen nije zelen
samo žuto,samo kruto
neće začin možda zračin
Sve pitare nove stare
zemljon punin pa se bunin
cviće neće,samo smeće
jugo lomi bura slomi
slike gledan pa se predan
ne bi rada opet jada
sve pripremat cvića nemat
Sveg se riješin pa se tješin
nema više skupljat kiše
nit zalivan nit šta skrivan
moji gušti niš ne šušti
balkon čisti,sve se blišti.

- 23:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pripetavanje

smilies

U životu nije važno koliko puta padneš ,
već koliko si se puta spreman dignuti. ...


Previše emotivno je sve ovo pisano,
previše tuge i snage je isprepleteno.
Puno je nadanja i snova i tišine.
A tišina je tako teška,preteška.
Izreći sebe rječju,
ovlaš natipkanim rečenicama
a opet tako iskreno,
to je hrabrost.
Glas koji tišinu tjera,
ma neka je virtualan,neka je ponovljen
taj glas nosi sa sobom
neko novo razmišljanje.
I evo nas,na podu smo,
bez snage bez nade
ali glas je tu,on se probija,
sa njim sve nanovo počinje.
Skupi snagu,izvuci pouku,
pripremi se za putovanje
jer tamo negdje na nekoj plaži
svakoga čeka
zrakom sunca obasjan osmijeh
kad ugledaju uz svoje stope
otiske još jednog para nožica.

- 02:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Stihoklepac

smiliesLXIX

Nešto me štreca od ovih dana
ni sunca ni smjeha
da me ozari.
Kud god da krenem,di god počirim
prosvjedi ,potresi
A ko još mari?
Pituran kosu,sve trackan ruke
Zovu dica mutiranin glason
Ej stara i stari!
Što sranje što deranje puna mi kuća
u špajizi promaja,obid spremam ja
Živili mađioničari!
Ma kud me strefi sve u par dana
Još srce je mlado
Al uvo žari.
Mjesečeva mijena,vladina smjena,
bankrot,pa opet sve isto
to mi se pari.

- 02:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.03.2011.

Stihoklepac

smilies

Ajde,SToned,neka sranja
mala dica briga manja
kad naraste bit će grdo
i robe će biti brdo
to ti iz iskustva kažen
ne mrem nikog ja da lažen
bit će oću ovu veštu
triban odit na tu feštu
rođendani po dva dnevno
a ti peglaj sve to revno
nema vakta za sve stizat
po kući ćeš jedvo gmizat
još i posa kad te stisne
niko neće moć da pisne
jerbo ćeš in u brk kresnit
bolje i to nego tresnit
zato lipo čuvaj nerve
i napuni sve rezerve
sad će lipji dani zbrzat
pa se ne na glupost trzat
natakni na glavu cvike
u dekolte smisti cike
pa đir po gradu nabaci
i sve brige ti odbaci.

- 10:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.03.2011.

Stihoklepac

smilies

msolom11 nemoj zbogom,reci do tipkanja
triba gajit nadu,mora da se sanja
puno lakše bude stihom brige sročit
nego sklupčan bivat i sam suze točit.
Među svima nama ima sličnosti previše
besparica,politika,dica-šta ćeš više
nego lipo tipkaj i ubaci šalu koju
Baš lipo nas je čitat u tolikom broju.

******smilie***********

Pravila,pravila
samo bi me davila.
Ovdje nisu bili strogi.
Ja sam nekad tako grogi
pa zaredom dva tri posta
iza moje prijave zaosta
pa ponekad duplo stavim
jer se sa pjesmicom javim
jedan tamo,jedan vamo
da se lakše upoznamo.
Nisam znala da je greda
sve to kao spam se gleda
sad se mislim jel sam kriva
dal me netko to proziva
il u strahu za sve skupa
vidim ponor a stvarno je rupa
možda sito,pokoja rupica
da se maknu sva trolova dica
To o spamu i o trolovanju
tek od danas u mojem je znanju
al odavno znam tko je Jasmina
i da ovaj forum je privatna svojina.


********smilie*************


Jer nije žvaka za seljaka
Ni rima za svakog bedaka

Ma sve da smo bedak za bedakom
lipu temu za pročitat svakom
preporučim,pa se i ponosin
Dobro došla evo cviće nosin
i sad pljesak priko cilog reda
stavljat smajle sada mi se ne da
zato imam i slova i riči
pa sad sve to i na pismu liči.

****************

Muke tvoje ja preživi triput davno to je bilo
i sve vrime ka da stoji i meni se tad činilo
nikad kraja ni početka vavik istim putem klimaš
i sve misliš dal za sve to živaca i dalje imaš
Nije tajna da je grezo u tom stanju sama biti
al će proći i prebrzo,ubrzo ćeš kavu piti.

********smilie*************

M je pojela tikvicu i mrkvu sa purom,
ne bi ni ja toliko mogla jednom turom.
Sad je komirana i spava,blaženo takvo stanje
Dal da se pokrenem il iskrenem pored nje?
Danas me posebno ograničenja guše
Vrijeme je bljakavo,hladno i puše,
odsječeni smo od "svijeta" zbog bure i leda,
i stvarno mi se danas ništa radit ne da.
Jel ima nečeg zanimljivog za čitat?
Il gledat?Smin li priupitat?
A di ste se sve makle,ura je od mirnoće
Dajte malo tipkajte,dosta mi je samoće.

*******smilie**********

Ne mogu se maknit,tipkovnicu volin
i još dobro vidin i sa okon golin
pratim,čitan,duman,nije sve to lako
upratiti svugdi koja koju kako
ma i nije zbog tog meni velka greda
ma se meni maknut skroz odavda ne da
pa sve mislin sad će doći kraj toj muci
al međ ovčicama svi su skoro vuci
vavik tako bilo,lako kožu navuć
al se teško s ćudi eksplozivnom izvuć
nije sve za svakog,ne triba se idit
tipkat ću i dalje a oće se svidit
kome i koliko nije puno važno
samo bi mi lakše bilo da to nije lažno
puno žena svaka svoju politiku vodi
a niko se ne razmišlja o kruvu i vodi
nekom triba ovaj kutak kao i te stvari
tek onako,razonodom,malo ih to mari
pa svud žvaču i razvlače nepotrebne svađe
ajme meni šta me puklo,aj,aj,đe me nađe.
Neću više matere mi iman ja o čemu
iden listat po novinan tražit sebi temu
za tipkanje ne plakanje za mlikon van teće
da mi vrime od odmora što brže proteče.

*********smilie***************

ole,hose,baš si prava
neka i njih boli glava
lipo si in vidin rekla
nisi stala ni poklekla
Takve triba pljeskom pratit
sve će se to jednom vratit
triba pravdu znat izborit
ako triba bankom orit
nek se čuje nek se znade
kak se mulja kak se krade
sad nek misle kako li će
sprat ljagu sa svoje kuće
a ti lipo svima kaži:
čapila sam ih u laži

********smilie*************

Ozdravi nam brzo
rehidromiks miksaj
a toj svojoj mrvi
kaži:samo sisaj.
Bit će bolje guza
vode i sapuna
misto tariguza.
A kad sve to prođe
smijat ćemo se skupa
jer će opast guza
a bogami i pupa.

*******smilie**********

Vidiš nije luda ni ta ti ideja
za inovativnost evo čista peja
kad već profi nije on line ove dane
ajmo vibrat malo za okuse slane.
njami

*******smilie***********


Pripeklo je sunce triba cvike sad nataknit
s marčanog se sunca ipak bolje digod maknit
Nisu stari zalud nešto takvo davno rekli
i nisu se kao i mi na tom suncu pekli
Evo sada ko za vraga šufit mene boli
a obrazi crvene se ka da vatra gori
i još fleke smeđe ružne,baš ih grezo vidit
plačan gušte jer na kavi moran vanka sidit.
A neš više bez faktora u kremici hodit
mogu ja tu moju malu i po ladu vodit
a kolica na sunce joj mogu lipo stavit
a ja u lad i neće me alergija davit.
smokin

************smilie*************



- 15:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.03.2011.

Pripetavanje

********smilie***********

Katolik nisi deklariranjem,
nego krštenjem u Katoličkoj crkvi
kojoj pripadaš cijeli život
i nisi je se tokom života odrekao.
SD forum


Uglavnom,
zbog nekih meni zbunjujućih podataka u/s
predstojećim popisom stanovnika u RH,
iščitavajući mnoštvo članaka i osvrta,
naišla sam na svakakve komentare,
različite stavove o predviđenim pitanjima,
naišla sam i na gore citirano
koje najsažetije kazuje
(moja pretpostavka)većinski stav ljudi kod nas.
Po toj "premisi",
ljudi su naučeni da je čin krštenja neponištiv
i većinom se izjašnjavaju kao katolici
iako možda po svojim osobnim stavovima
možda to i nisu,ne vole KC,
ne pridonose ni materijalno ni duhovno
životu sa istom,
ali nikada nisu imali potrebu
zastati i promisliti jer:
u Hrvatskoj su svi katolici po kulturi
i slave katoličke blagdane
.
Treba li onda deklariranje na popisu stanovnika
uzimati kao realni prikaz Hrvata katolika
ili prihvatiti činjenicu da je moguće
veliko statističko odstupanje
od stvarnosti koja nas okružuje?
Na kraju krajeva,
Crkva je živa i kao takova mislim da se
ne može sasvim obuhvatiti statistikom,
a opet,statistički podatak često
postaje osnova na kojoj se temelje
neke važnije društvene odluke.
Mogu li rasprave na ovu temu potaknuti vjernike
da budu "pravi vjernici" koji će
svjetovni i vjerski život prestati gledati dvojako
i početi živjeti u skladu sa vjerom,
ili je sve ovo uzaludno gubljenje vremena
jer se ništa ne mijenja?


********smilie***********

Zlatko Sudac tvrdi da će se i ateisti spasiti
ako u srcu ljube i otvoreni su za čovjeka.
Ako nisu imali priliku upoznati Kršćanski nauk,
nisu krivi,ali svojim životom ne smiju biti
protiv Boga i vjernika i mrziti činjenicu
da drugi vjeruju u Boga.
SD forum


Naravno,mreža svih mreža
donijela je na moj monitor i ovu izjavu.
Ateisti negiraju postojanje Boga,
agnostici smatraju da postoji ali da čovjek
na ovoj svojoj razini svijesti ne može pojmiti,
ima toga još pa da ne nabrajam.
Ukratko,ako će se ateisti spasiti,
to vrijedi i za druge?
Je li to samo utjeha i poziv na molitvu
katolicima koji imaju bližnje "krivo/ne/vjernike"
da će i takvima On udijeliti milost?
Katolici priznaju sud i kaznu,
oni drug(ačij)i ne priznaju.
Zašto je toliko važno moliti
i za neprijatelje i za nevjernike?
Čini li to vjernik zbog sebe
ili zbog onog drugog?
Iako skeptik po prirodi,jasna mi je moć molitve
iz nekih drugih gledišta ne vezano za vjeru,
ne umanjujem niti ignoriram
da je vjerovanje tu najvažniji faktor,
ali ovo bi trebalo biti
jedno sasvim zasebno promišljanje,
tu sam započela jer je to meni logički slijed
nakon spominjanja vlč.Zlatka.

********smilie***********

- 15:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 01.03.2011.

Stihoklepac

smiliesLXVIII

Sve mi možete uzeti al osmijeh ne dam
Ko li je to rekao,evo ja sad dumam
pa se sitin,drage moje,sve mi pamet smeta
rekla nam je to nedavno jedna sijeda teta
Znate ona koja brošem porukice šalje
što obeća al se nećka bacit nas u ralje
dužničkoga ropstva,ka da svi smo slipi
ne triba se cerit,odnija nas đava lipi
i to ne u ropstvo nego u kraj pakla
al ne bi ta teta ni sa prstom makla.
Ona vergla svoje,suknje joj ne stoje
sve joj okraćale zbog stražnjice male
Upregla je dobro,zajašila svuda
a svit ne zna kud će,luta kojekuda
od Markova trga,Cvjetnog,Radićeve
viče:Siđi teto,daj osmjeh za te-ve
al ne more njenu glavu brige fejsovaca
minja broše i ministre,a ne poslodavca
Eno opet novo vijeće,svi na lipoj plaći
tribaju joj da ju tješe jer je narod tlači
da je skupa hrana i da nemaju di radit
pa su došli od hirova malo mast joj vadit
Hir je samo kada ljudi maškarama daju
da im cilu godinu životon upravljaju
Nema veće maškarade nego naše vlade
a na čelu klaunica što osmijeh ne dade.

******smilie*****

Pjesničku slobodu možda neće dirat
pa ću uvik rimu ja za pisat birat
ionako svaka potpisuje svoje
a tipka se loše al i dobre volje
Kad se rima složi,sve je tada jasno
jer da prava bude triba prostačiti masno
samo mi to lipo ostavljamo,dašta
od svakog čitača da dovrši mašta.
Primjer jedan dat ću da ti brzo sine
Dosta više laži,ajte u tri mater...
Ili možda vako,kada san u šitu
lipo sve ih redon pošaljen u k...

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"