Namjestam jastuke da izgledaju kao tvoj zagrljaj

16 rujan 2015

Poželim
Ti dati
Sve svoje nježnosti
Malo
Na čuvanje
Može i do zauvijek

Uvući se
U tvoje
Snažne ruke
I samo
Disati
Snovima
Otploviti
Dokle zbilja ne stiže

Bez zbogom

02 rujan 2015

Ljubomorna sam
Na tvoju snagu
Da me pustis bez rijeci
Na svoju hrabrost
Kukavice
Da odem bez pozdrava
Bez suocavanja
S tvojom ravnodusnoscu

Ljubomorna sam
Na tudje usne
Sto ce ih mamiti
Miris tvoje koze
Pred svitanja

Ljubomorna i na tisinu
koja te od mene sklanja
Na sve ono
Sto ce te imati vise od mene
Bez truda i bez znanja

Oprosti mi
Presucene psovke
Oprosti
Ne postavljeno pitanje
"Zasto me jos ne volis
I zasto me to ranjava?"

Ova ljubav je teret koji me pritisce
I na mogu je nostiti sama
Preskocit cemo dramu
Suze i viku
I uroniti u tamu
U presucenom kriku.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>