DINAMO vs. MALMO...SRBIJA vs. HRVATSKA...HRVATSKA vs. HRVATSKA???

nedjelja , 21.08.2011.

Srida 17. kolovoza, 8:45 po hrvatskom vremenu, 7:45 ovamo kod nas, ja i viking sidimo ispred ekrana i pratimo utakmicu putem streaminga naoruzani ja hrvatskim on svedskim transparentima. Je da sam Dalmatinka s live i desne strane al ako igra nas klub, protiv nekog tudjinca, normalno da cu navijat za nj. Pa neka se i za nas cuje po svitu na temelju neceg pozitivnog kao sto je nogomet, bili ili plavi nebitno je, sto se mene tice hrvatska(mada moj caca ne bi reka isto...bili, su bili kaze on).

Nego, ajde na stranu sad to sto smo ih pokosili, sto je ovaj moj tulija sa strane da je spusija na kladionici, i psova malmou sve po spisku, natuknuvsi kako njih ionako nitko u svedskoj ne voli, nisam mogla ne primjetiti rat koji se vodio na forumu, paralelno s utakmicomrolleyes.

Ne znam koliko tko ovde prati utakmice priko interneta, al eto sa strane se nadje taj neki famozni forum namjenjen navijacima da ostave tu i tamo koji komentar, bodre svoj tim i sl. Ono sto sam ja tamo citala (na to sam potrosila dosta svoje koncentracije i propustila dobrih par golova :/) me stiralo na rub, bisa il placa, ne znam, tesko se bilo odlucitiheadbang.

Prvo je sve krenulo normalno, ka ono neko napise ajmo plavi, pa neki svedjanin isto tako zbrlja nesto onim svojim simbolima, i onda iz vedra neba grunu neki lik pod nickom cetnik (il tako nesto) i napise pametnu izjavu u kojoj stoji da je Dinamo ni manje ni vise nego srpski klub jer Hrvatska drzava ne postoji, vec pripada Srbiji a Hrvati su pokatoliceni Srbi. Onda se tu ubace ovi nasi pa mu ..ebu sve po spisku, pozivaju na fizicki obracun, pa se ubaci jos neki njegov kolega tvrdeci kako su nama u dalmaciji Talijani ..bali matere, a gori na sjeveru Madjari, da smo izmisljena nacija bez identiteta, a Srbija slavna postoji preko 2000 godina. I tako ti se ja zapiljim u taj ekran i pratim zucnu raspravu i "vjerodostojne" argumente i ne mogu virovat svojim ocima. Svakih par minuta ubaci se i neki svadjanin pa napise Please speak English so that everybody can understand. Na sto se ovi il ne obaziru il mu na hrvatskom il srpskom napisu da nabije taj engleski tamo u ono osjetljivo mjesto. Jednim djelom zato sto vjerojatno ni ne znaju beknut engleskoga u svoj toj velikosrpskoj ignoranciji opcenito prema ostalom dijelu svita, sto je donekle i dobro, jer suzuju promjer sirenja svojih nebuloza.

Zatim se tu ubaci neki nas galeb s tvrdnjom kako su svedjanke pi..ke i da bi ih ..eba (na engleskom) na sto mu dodje na engleskom odgovor kako su dobre i nase cure iz istocne europe, a i ne kostaju puno (na sto meni opet kosa poleti u zrak), i tu sacuvaj boze da bi se ko ubacio u raspravu braneci cast djevojaka iz istocne europe (pod koje nas trpaju), nego se nastavlja rat Srba i Hrvata, spominje se Kosovo, Vojvodina, Milosevic, Jasenovac, Karadjic, Svi generali od reda, pa i sam gospodin Tito.

Tu se negdi ubaci neki "bili" pa opsuje dinamo, ubrzo zatim slijedi udaranje po purgerima s jedne strane, po dalmosima s druge, Srbi nam trpaju svoje nebuloze i dalje, i vise mi nije jasno ko tu koga je.. .bang

Zatim neki bistar prilozi i kritiku na javni rat izmedju bilih i plavih i poziva na ujedinjenje kad smo vec svi u istoj kosari (onoj hrvatskoj) i igramo protiv sasvim stranog kluba (u slucaju da je tko zaboravio), pri cemu kisa psovki i pogrda uslijedi i na njegov racun.

Ovaj moj gundja da ne more pratit utakmicu kad mu stalno micem laptop, pa me zica da mu privedem sta pise, a ja se mislim, bolje ti je da ne znas sta pricaju. Dala san mu kokice pa je bija u miru iducih 15 minuta.

Ja nastavljam citat i dalje, golovi padaju, dinamovci se raduju, hajdukovci udaraju po njima, srbi udaraju po svima, svedjanima nista nije jasno, vec su se sasvim iskljucili iz razgovora.

I sad, sto zakljuciti, kakav smo mi to narod? Svadjamo se medjusobno dok nas Susjedi prcaju u zdrav mozak, stranci nam zene smatraju kurvama nista drugcijim od Ukrajinki il Ruskinja (ne kazem sad da su one sve kurve, al opcenito je zalosno da te pitaju koliko kostas kad kazes da potjeces iz jedne od zemalja istocne europe...u koje osobno ne bih grupirala Hrvatsku ni kulturalno ni mentalno).

Ono sto me najvise pogadja je slika koju stvaramo o sebi a ocito govori da niti se postujemo sami, niti nas postuju drugi.
Bila sam jednom vani s frendicom isto hrvaticom u nebitno kojoj zemlji i dok smo sidile na picu, neki likovi stol kraj nas su bzvz zapoceli spiku s nama. Mi smo onako nezainteresirano pijuckale colu i pokusavale svesti komunikaciju s njima na minimum. Kad su nas pitali odakle smo a mi odgovorile da smo iz Hrvatske, jedan je rekao kako je putovao puno po istocnoj Europi i kako su zene predivne. Djabe mu je bilo objasnjavat da smo mi ipak Jugoistocna europa i poprilicno razliciti od svega onoga na istoku (barem u nasim umovima). Kasnije kad je frendica otisla na wc, gospodin je iskoristio priliku da mi pridje i pozove me van. Odbila sam glatko na sto mi je ponudio novac uz primjedbu da sve mi cure iz istocne europe imamo svoju cijenu.

Mos zamislit koju sam facu slozila, u tom trenu, ja mislim da mi svi bikovi pamplone ne bi bili ravni da sam se digla s one stolice.

Sinoc, ja i ovaj moj bavuljamo gradom i sidnemo u Zaytona na kebap (on) i Colu (ja) i naletimo tako na nekog lika kojeg poznamo onako iz vidjenja. Pozove nas da sidnemo s njim i tako mi u nekoj spici, kad me on pita odakle san, a ja mu rekoh iz Hrvatske i sad ti on meni stade pricat, jelte, o nekim cinjenicama koje on toboze zna o Lipoj Nasoj, kojih bi sazetak bio da je to Third world country, that lives on the charity...Eto tu mi je sad prisilo i ono malo cole sto san popila. Ovaj moj vidi da ne ide na dobro, diskretno sklanja noz sa stola, cisto da mi ne bude na dohvat ruke u slucaju da moja pasivna agresivnost ne prijedje u aktivno stanje. Ah, ja san sit, veli on, ocemo ca, kasno je vec..
Ajmo, rekoh, i tako ti se mi odgegamo u noc, on iz jedne od najpozeljnijih zemalja za zivot, ja iz zemlje treceg svita kako li vec nazvase moju hrvatsku. Djabe mu je bilo sto je pravija budalu od sebe i pokusava me nasmijat, cinjenica je ostala...
mi hrvati ocito neku krivu politiku gonimo kad ti nemos van s ponosom rec da si Hrvat i bit docekan s uzdahom, Ajme, kako je to lipo, ajme kako je to lipa zemlje, ajme to more sta je cisto, te cure sta su lipe, ti decki zgodni, sta ste uspjesni u sportu, sta se ima di radit, sta bi tamo bilo lipo zivit...

Al tko san ja da se borim protiv predrasuda, kad ih drugi sire. Bila san u kinu nedavno. Igra je neki film, americko-irska produkcija (valjda) u originalu zvan The Guard, kod nas u slobodnom prijevodu Pandur. Nije sad bitno o cemu je rijec, ono sto san ja odlucila izdvojit je uloga tamo neke plavuse koja se uda za pandura pedera (irca) radi zelene karte. I onda ti oni pandur nju pita odkud je, i kaze ona Croatia. Ovaj moj krepiva od smiha u onoj stolici, ja stojin ko ukopana, ljuta ko feferon. Inace, kroz ostatak filma usporedjuje se hrvatska s rumunjskom (onako kroz razgovor kad likovi ubace nesto kao Croatian, Romanian, it's all the same..). I sto sad onih par tisuca ljudi sta su vidili film mogu zakljucit o nama. Da emigriramo masovno iz svoje sirotinjske zemlje da bi se udale za kakvog gaya il starkelju radi drzavljanstva. Da ne spominjem cinjenicu da glumica i nije hrvatica nego Bosanka. Veselo...

Bila sam na utakmici Irska - Hrvatska na Aviva stadionu pred tjedan dana..nisam primjetila puno hrvata...zakljucak, nema ih...ne emigriramo nigdi, ni na crno ni na bilo nit se udajemo za vize masovno. Zasto nas onda prikazuju u tom svijetlu. U tamo nekoj americkoj seriji ista je stvar bila spomenuta kad je lik gledao po internetu da si kupi zenu...odakle, Hrvatska...Ma mrs!burninmad

Ista stvar se dogadja kad procitam da su hrvati opljackali ne znam banku, postu, draguljarnicu, trgovali kokainom i sto li vec, pa procitas im prezimena, a nijedno nije hrvatsko, svi neki naokolo s dvojnim drzavljanstvom, ali nas se proziva za vandale, kurbe i niskoristi.

A vrag zna, bice da onda da i jesmo nis koristi... tako to valjda biva kad igra Hrvatska, protiv Hrvatske, i ne apeliram pri tome na sportnamcor.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.