ponedjeljak, 19.11.2012.

Opet rodendan

U subotu sam bila na rodendanu i bilo je dobro.thumbup
Isla sam s LA na PH rodendan.yes Mi smo dosle trece.thumbup Kasnije su se poceli skupljati ljudi.lud Kasnije je dosla MM i druzili smo se s njom.yes Bile smo na kompu i igrale smo drustvene igre.yes Kasnije je MM morala kuci jer je i njoj isto bio rodendan.partypartyparty Kasnije smo jeli pizzunjaminjami i onda su oni gledali horornamcornamcor,a LA i ja smo bile na kompu.eek To je bilo tako dosadno vrijemezijev,jer LA nije meni malo dala na fb.zijevzijev Kad je zavrsio film bila je torta.njaminjami Neki su se natjecali tko ce pojesti tortu bez ruku.yes IO je pobjedio,NS i SKT su skoro bljuvalinamcornamcor,a SKT je kasnije jeo pizzu.dead Onda su oni igrali bocu istinenamcor,a ja nisam htjela jer sam uskoro trebala kuci.burninmad LA i ja smo otise kuci oko 9 .eek
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry


21:34 | Komentari (4) | Print | ^ |

nedjelja, 04.11.2012.

2 rodendan

Sad cu vam ispricati sto sam radila na 2 rodendana.rofl
PETAK:
Isla sam kod M.rofl Kupila sam joj plisanu zirafu,lopticu,parfem,napravila sam joj cestitku i zalijepila sam balon,ali nije uspjelo to da izgleda kao da poklon leti (nisam imala balon s helijom).namcor Kad sam dosla pricale smo,a onda je M uzela mamin mob i otisla na fejs.lud Poslije smo narucile pizzu i kad je dosla skoro smo se zbljuvale koliko smo pojele.njami Onda smo se malo glupirale i onda smo gledale TV i jele tortu.njami Kasnije smo plesale,ali na svoj nacin (nenormalan nacin).yes Ja sam u 9 morala kuci,a vani je bila magla,pa me je M-ina mama otpratila.yes
SUBOTA:
Isla sam kod prijatelja-susjeda-kuma na rodendan.blabla Na njegovom rodendanu su bili prijatelji i prijateljice iz njegovog razreda.yes Kad smo svi dosli isli smo van igrati kosarku.yes Ja nisam igrala,ja sam se druzila sa curama koje su bile,V-ova sestra je igrala kosarku,a igra losije od mene.lud Kasnije smo nas par otisli u kucu i igrali bocu istine.dead Ja sam se morala izderati da volim jednog decka koji je bio na V-ovom rodendanu.deaddead Kasnije smo svu dosli u kucu i ona su opet otisli van.lud Kasnije je dosla pizza.njami Poslije pizze smo se igrali skrivaca.yes Ja sam se popiknula preko cvijeta i imam masnicu na nozi.cry Slijedecu rundu ja nisam igrala i sjela sam kod stola u sjenu i onaj tko je trazio nije me skuzio.naughty Onda su se svi skrivali tamo.mad Kasnije smo isli u kucu i igrali ubojice.dead A kasnije super talenta.burninmad Ja sam jednom decku popravljala mob.yes Na kraju smo popravili mob i skompala sam se s jednim drugim deckom.yes Mali je slatki,ali ja nisam pedofil.eek
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mahmah mahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss


Dali vam se vise svida ova torta:
Image and video hosting by TinyPic

Ili ova:
Image and video hosting by TinyPic


22:17 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.