nedjelja, 21.10.2012.

Sestricne i rodendan

Sad cu vam ispricati sta sam radila u petak i subotu.yes
PET:
Poslije skole sam se trebala naci sa sestricnama,ali one jos nisu dosle,pa sam ja otisla kuci i najgore je to sto sam se ja dogovorila da cu se naci sa deckom pa me je on cekao.blablacry Kad su one dosle isli smo setati i prosli smo kraj njegove kuci i one je bio kod kuce i vidio nas je onda je za nama jurio na biciklu.rofl Dosao je do nas i upoznao se sa moji sestricnama,mali smo razgovarali i tako on je morao ici jer se dogovorio sa prijatelj,pozdravili smo se i on je otisao,onda smo mi isli kod A i G i onda smo se dogovorili da ce mo ici kod mene.yes Bile su so 15 do 10 i onda su isle kuci.no
SUB:
Ja sam bila na vjeronauku i onda kad sam se vratila kuci i isla sam spremati sobu (ne znam sta mi je bilo).bang Kasnije sam se isla naci s A i G i opet smo isle setati kraj njegove kuce,ali njega nije bilo,onda smo isli na nasip i onda smo malo setali i onda su cure morale kuci pa sam se pozdravila s njim i otisla se kuci spremati jer sam kasnije isla na rodendan jednoj susjedi.blablablablablabla Kad smo dosli sjeli smo za stol i vec su posluzivali hranu. Prvo smo jeli juhu,onda tri vrte mesa,paradajz,luk,krumpire,grah salatu i onda su na kraju dosli kolaci.njaminjaminjami U razmacima izmedu jela bili smo plesovi.yes Ja sam plesala sa mamom,T i V.yes Malo smo skakali po vani,slikali se u ogledalu,pjevali,plesali gangnam style i glupirali se.lud Oko pola 12 smo svi bili umorni pa su nas odvezli kuci.zijev
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic


22:30 | Komentari (2) | Print | ^ |

nedjelja, 07.10.2012.

Sad cu vam ispricati sto sam radila proslu subotu i ovaj vikend.yes
PROSLA SUB:
Dosle su mi sestricne i otisle smo setati po nasipu i onda smo se dogovorile da ce mo ici na sok.party Otisle smo po novce i prvo smo isli u jedan kafic jer su cure htjele tamo.yes Kasnije smo isli na kebam picu i onda smo se vratile kuci.njami Imale smo mali odmor od 20 min i onda su cure dosle kod mene i onda smo ucili plesati Gangnam style.ludludlud Onda smo kasnije isle kod M i morale smo joj dovesti T jer u se oni trebali naci.yes Bili smo kod nje i zezali se i onda je zvala M-ina mama da ce zvati nase roditelji i policiju.lud Onda smo tako skakali,jeli i onda smo G i ja stiskali ono sto ima bezicni telefon kako bi se nasao i zezali ih.yes Oni su nas htjeli ubiti.bang Onda kasnije su A i G morale kuci.crycry Bilo mi je jako zao sto nisu duze ostale.crycrycrycrycry
OVA SUB:
Isi smo na vjencanje.yes Ujutro smo se rano digli i u 11 smo krenuli.zijev Tamo smo bili oko 12 i mislili smo da im treba pomoci sa slaganjem necega ali nije bilo potrebno.yes Ja sam noslila Ruzicastu haljinu,tamno plavi bolero i balerinke.dead Ja sam naravno podrapala carape,ali hvala Bogu imali smo druge.smijeh Kasnije su dolazili gosti i onda smo mi izasli van stavljati balone na automobile i sjedili smo kod stolova i jeli (naravno).njami Kasnije je dosao mladozenja sa tamburasima i onda su oni svi otisi i stan i stalno smo morali trcati po sokove i alkohol.dead Kad su oni zavrsili sa skakanjem po stolicama i pjevanjem svi smo isli u aute i isli u crkvu.yes Kad smo se vozili mi smo stajali na crvenom i izgubili smo ostale i onda posto moj tata znam kud treba ici uspijeli smo doci.yes Misa je brzo zavrsila i onda smo isli do restorana.yes Tamo smo dosli za 45 min.njami Vani je bilo za smrznuti se.mad Kad smo zauzeli mjesta i kad su svi dosli prvo smo isli jesti predjelo.njami Bilo je sunke,sira,francuske salate,salane itako.njami Ja nisam puno jela.namcor Kasnije za toplo predjelo bila je juha.njami Onda je bilo plesa.rofl Onda glavno jelo.njami Bilo je: od priloga njoki,riza i krumpiri od salata zelena salata,kupus i krastavci od mesa pohanci,mesu u umaku od gljiva,meso punjeno povrcem i slozenac od sunke i sira.njaminjaminjami Ja sam skoro sve probala i vise nisam mogla.lud Ona je bio ples.rofl Kasnije su stigli kolaci.njami Ja nisam jela jer nisam mogla.thumbup I na kraju torta.njami Bila je cokoladna.njami Kasnije je jos bilo i odojak.njami Ja naravno nisam jela.yes Ja sam bila iscrpljena i umorna i onda smo oko pola 2 isli kuci.yes Dosli smo doma 3 iako sam ja cijeli put prespavala.yes
NED:
Kad sam se probudila morala sam pozuriti na misu.yes Poslije mise se islo na vilu (treba se popeti do tamo).dead Kad smo dosli tamo smo se odmorili i onda smo imali igre. yesPodjelili smo se u 4 grupe.eek Prvo smo igrali guske i gavrana (kad kazu guske onda guske love,a kad kazu gavrani onda gavrani love).thumbup Mi smo tu bili 3 .thumbup Kasnije smo smo opet igrali igru ali tako da se moramo derati kako bi ovaj pogodio sam mu njegovi govore.blabla Mi smo tu bili 1 .yes Imali smo 5 sek,a drugi su imali 10 i11 i 30 .roflrofl
Onda smo se utrkivali .yes Tu smo dva puta bili prvi.roflrofl Na kraju smo mi pobjedili.rofl Kasnije smo imali rostilj.njami Onda su dosli ovi odrasli (mislim s nama su bili vec neki odrasla,ali doslo ih je jos).yes Onda smo igrali neke mumije i gorile (gorulu nije nitko shvatio).lud Kad sam dosla kuci otisla sam leci i spavla sam do 7 .zijev
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic


22:52 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.