četvrtak, 06.09.2012.

Maturalac :))))))))))))))))))))))

Sad cu vam ispricati sta sam radila na maturalcu i kako mi je bilo prva dan u skoli.rofl

1. DAN:
Krenuli smo u 7 h.zijev U autobusu sam sjedila sa M.thumbup Isprijed nas sjedile su LT,MM,JE i IS.yes Isli smo na slapove Krke.eek To je bas lijepi nacionalni park.lud Kad smo dosli na nase odredniste isli smo u nase apartmane.yes M,JB,IS i ja smo prvo bile u jedno apartmanu gdje su bili svi nasi okolo nas,a kasnije smo bile prebacene na sasvim drugi kraj.burninmad Isli smo u trgovinu i pokopovali cijeli ducan.namcor Kasnije smo se spremali ici na veceru,ali prije vecer nam je raska drzala prodikte jer se neki nisu drzali pravila.burninmadburninmadburninmad Za veceru smo imali spagete balonjez,ali samo sto je bilo obicno tjesto.njami LT,MM,JB,IS,IG,M i ja smo sjedile zajedno.yes Poslije vecere smo isli na plazu slikati se.thumbup Razrednica nam je rekla da ce mo imati disko,ali nista od toga pa smo otisi u nas apartman,jer je bio daleko od profesora.party LT,MM,JB,IS,IG,M i ja smo imale tulum i plesale smo (M i ja nismo jer su one plesale na narodnjake,ja narodnjake MRZIM).partypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty Bilo je legendarno.partypartypartypartypartypartypartypartypartypartyroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl Kad su cure otisle u svoj apartman,IS,JB i ja smo pospremale.namcor Kasnije smo se druzile i rekle smo da ce mo ici spavati.yes Kasnije smo M i ja bile u krevetu na mobitelima i odjednoj je tako jako zagrmjelo da smo M i ja uplasile i odmah iscupale punjace iz uticnica,ali najgore je bilo kad je JB usla u nasu sobu.no M i ja smo se vise uplasile nje nego grmljavine.no Jos smo se druzile,a oko 3 smo isle spavati.zijev

2. DAN:
Kad smo se probudile,isle smo na dorucak.njami Za dorucak smo dobile hrenevke,masla,marmeladu i jaja.njaminjami Nije bilo nesto.eek Kasnije smo isi razgledavati Trogir.thumbup Kad smo isli padala je kisa.namcor Razgledavali smo crkve i druge stvari.yes Setali smo se po Trogiru i JB je vidjela jednu jahtu i oko nje je skakala kao luda.ludlud Kad smo se vratili neki su se isli kupati,a kasnije smo imali rucak.njami Za rucak smo imali prezacinjenu juhu,pomfrit,rizu,neko meso i paradajz.njami Poslije rucka su se opet neki isli kupati.yes Ja sam oko 6 isla posjetiti prijateljiciinu baku sa prijateljicinim roditeljima,a kasnije smo isli po moju prijateljicu (E).yes Malo smo se druzile,jele i onda smo isle u grad.rofl Ona mi je pokazivala sve znamenitosti Trogira.yes Kasnije su mene dovezli do apartmana,a posto smo mi imali disko na plazi ona je bila samnom.yes Plesali smo,zabavljali se.partypartyparty Bilo je legendarno.partypartypartyparty Nazalost ona je morala doma oko 11.cry Kasnije je JB i MN bilo lose,pa sam ja isla sa MN u apartman da malo legne.no Kad sam isla sa MN u apartman pocela je padati kisa.blabla Moj cure su skakale po kisi,ja nisam vjerovala.lud Kad sam isla sa MN u apartman, M se naljutila jer nisam isla s njom, jer je i njoj bilo zlo,a ja nisam znala.blabla Ja sam dosla u apartma i M je jedva razgovarala samnom.no Kad su IS i JB dosle kuci nije bilo tople vode jer nitko nije ukljucio bojler,pa su bile zivcane.namcor Kasnije je bilo jos incidenata (od toga da se vrata nisu mogla otvoriti,do toga da su neke cure bile izbacene iz sobe).burninmad JB je zaspala na kaucu oko 1,ja sam isla spavati u pola 3,a M i IS su ise spavati oko pola 4.zijev

3. DAN:
Kad smo se probudile,morali smo se spremati jer smo sve stvari morale ostaviti u jednom apartmanu (i to u nasem).eek Kasnije smo isle na dorukac.njami Za dorucak smo imali salamu,sir i marmeladu.njami Kasnije smo mi morale biti u apartmanu jer su nam svi donosili stvari.yes Tamo smo bile do pola jedan kad smo morale ici na rucak.njami Za rucak smo imali juhu,pomfrit i pljeskavicu.njami Poslije rucka smo isi u Split.yes Tamo smo razgledavali Dioklecijanovu palaču.rofl Kad smo sve obisli isli smo malo prosetai i onda smo putovali nazad.yes Putovanje je bilo dobro,na pocetku su svi spavali barem malo,a kasnije se prvi do busa (tamo gdje sam ja bila) raspjevao.ludlud A na kraju puta se raspjevao drugi dio busa,ali onda su oni probudili sve ove koji u spavali,cak su probudili i profesuricu.ludludlud Na pocetku putovanja su me cure zezale kako sam se ja zaljubila u jednog decka a to nije bilo istina. burninmad

Prvi dan u skoli:
Kad smo dosli u skolu imali smo prvi sat mat.burninmad Ponavljali smo, a ja nisam puno toga znala.lud Kasnije smo imali likovni i crtali smo u moju biljeznicu.yes Kasnije smo imali kemiju.thumbup Malo smo pricali sto ce mo raditi ovu godinu.thumbup Kasnije smo imali engleski i dobili smo raspored.blabla Srijeda je najlaksa,a utorkom imamo 2 sata mat.burninmad Ja sam skoro pala u nesvijest.burninmadburninmad Odabarli smo predsjednika i blagajnika.yes Kasnije smo imali vjeronauk i radilo smo psiho test.yes I na kraju smo imali biologiju i gledali smo film o mozgu.rofl

To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss

SLAPOVI KRKE:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Ovo su moje prijateljice s kojima sam se druzila.
Kad gledamo s lijeva na desno prva je MM,pa IS,pa M,pa LT,pa IG,pa JB kisskisskiss


APARTMAN:
Image and video hosting by TinyPic
Soba u kojoj smo M i ja spavale (IS i JB imaju istu takvu).

Image and video hosting by TinyPic
Prvi dio kupaone.

Image and video hosting by TinyPic
Drugi dio kupaone.

Image and video hosting by TinyPic
Ulaz u nase sobe,M-ina i moja je desna.

Image and video hosting by TinyPic
Prvi dio dnevnog boravka.

Image and video hosting by TinyPic
Drugi dio dnevnog boravka. Tu vidimo IS koja je sagnuta i M koja stoji.

Image and video hosting by TinyPic
Kuhinja je spojena sa dnevnim boravkom.

Image and video hosting by TinyPic
Ovo je terasa,vidjelo se svidjetlo na slici prvog djela dnevnog boravka.

P.S. Sad ne cu pisati puno postova kao inace,jer moram uciti za skolu.rofl


23:31 | Komentari (2) | Print | ^ |

subota, 01.09.2012.

Radionice

Sad cu vam ispricati sto sam radila zadnja 4 dana.rofl
UTO:
Bila sam kod M i gledale smo TV,razgovarale i zezale se.party Ona je bila tuzna zato sto ju je decko (AB) ostavio i prohodao s (I,ona zenska koja joj je prijetila i opalila joj 2 samara).burninmad Kasnije smo M i ja isle na neku radionicu.yes Prvo smo ucili o tome kako se radi film,a kasnije smo se podjelili u grupe i isli u park snimati.yes Bilo je zabavno i ludo.yes Upoznala sam jednu predragu curu.rofl Kad je to zavrsilo isle smo doma.yes Kad smo se vracale vidjele smo prijateljice iz naseg razreda.yes One su bile na nogometu.yes
SRI:
M i ja smo isle na radionicu nakita.yes Bilo je zabavno.party Vidjela sam neke ljude koji su bili u utorak.yes M i ja smo sjele za stol i radile ukrase od glinamola,a kasnije i neke zivotinje.yes Ja sam napravila 2 sove,ruzu,slona i pingvina.yes Jednu ruzu mi je napravila M.yes Kada smo se vracale kuci vidjela sam Gustera.cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek Malo smo setali i zbog toga je M zakasnila kuci.no Kad sam dosla kuci,jela sam i onda je moja mama dosla i isli smo kupiti pribor za skolu.blabla Kada sam se vratila zvala sam M i pitala jel se moze setati,ona je rekla da ne smije.no Ja sam malo lezala,a onda me mama trazila da odem u trgovinu.thumbup Kad sam se vratila isla sam se malo skejtati na nasip.thumbup Malo sam gledala utakmicu,malo sam gledala prolaznike,a najmanje sam se skejtala.rofl Kad sam se vracala kuci srela sam M i ona mi je rekla da je razgovarala s Gusterom (ona ne zna da je ta osoba zapravo moja simpatija).roflroflrofl Kasnije sam se vratila kuci.zijev
CET:
Isla sam u Taboriste s radionicom.yes Nasla sam se s M i onda smo isle na autobusnu stanicu.yes Kad smo dosli tamo pozdravile smo se s prijateljima i usle u autobus.yes Vozili smo se do table na kojoj je pisalo Taboriste i onda smo se morali sami ici do odredenog mjesta.namcor Kad smo dosli dobili smo zadatke i odmah se bacili na snimanje.rofl Ja sam htjela snimati dikobraza,ali nisam ga mogla naci.cry Zato smo M i ja snimale noja.yes Kasnije smo se druzili i razgledavali zivotinje.party Bilo je svakakvih (vjeverice nisam slikaka).namcor Kasnije smo jeli (ja sam ostala gladna).thumbup I nas petero smo igrali bocu istine.thumbup Jedan je lik rekao da mu se ja svidam i mora mi je poljubiti ruku.naughty Ja sam umrla.rofl Kad smo se vracale isli smo na stanicu jer autobusa nije bilo.namcor Tamo smo cekali 30 min.namcornamcor I ja sam se druzila sa svojima i upoznala sam jedne jako drage cure iz Gline.yes Kad smo se vratili M i ja smo isle u knjiznicu i onda na sladoled.fino Malo smo se zadrzale i M je dobila kaznu.namcor
PET:
Danas sam bila s mojom mamom na roditeljskom i objasnjavala nam je razrednica kako se moramo ponasati na marutalcu.blabla Bilo mi je drago smo sam vidjela svoje iz razreda.yes Drugo se nista posebno nije dogodilo,jer nisam izlazila iz kuce.lud
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss



PTICE:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ZECEVI:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

KONJI:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

KOZE:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

NOJ:
Image and video hosting by TinyPic

KOKOS:
Image and video hosting by TinyPic
Nikad prije nisam vidjela takvu kokos.

DIVLJA SVINJA:
Image and video hosting by TinyPic

DIKOBRAZ:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

RAKUN:
Image and video hosting by TinyPic

LANE:
Image and video hosting by TinyPic

PAUN:
Image and video hosting by TinyPic

PAS:
Image and video hosting by TinyPic

KLOKAN:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

P.S. Ja idem na maturala u pon i vracam se u sri. Napisati cu vam post kad se vratim s maturalca sta sam tamo radila i napisati cu vam sta sam radila meni prvi (vama cetvrti) dan u skoli.


00:08 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.