srijeda, 31.03.2010.

PRAZNICI

Jeeeeeeeeeeee!roflroflPraznici su poceli!!roflNapokon!Sada kad su praznici moci cete vise vremena provesti

na computeru ili u setnji sa nekim.yesyesMoci cete vise komentirat i druziti se sa drugima.yesyesJa cu danas

opisati zadnji dan skole!smijehU skoli sam danas pisala test iz hrvatskoga.....dosadno...zamjenice i

brojevideaddead...jos dosadnija matematikabang...a povjest je jedino bila zanimljiva.eekTako mi je proso dan u

skoli
.wink

Zatim sam malo bila kod kuce i otisla u setnjucool...jos dosadniju setnju.Setnja je postajala sve

dosadnija dok se nije pojavila moja slatka simpatijacerek...ja ga zovem nepoznati Bcerek...zasto tako pitate

se,e pa zato sto on ide u 6 razred i to B kao i ja.thumbupKad sam ga vidjela pala sam sa nogueek......u tako je

sladak!!!cerekNajslade su mi njegove oci i pogled....kad te pogleda padas sa nogu.cerekZatim je dosao

simpatija od moje frendice i ona samo sto nije skocila na njega....naravno svojom ljubavi prema

njemucerekcerekcerek...onda smo se setali sa njegovom sestrom i pricali o njemu....jako dosadnonamcor....jos dosadnijenamcor...a

kad smo poceli pricati o simpatiji od njegove sestre bilo je zanimljivoyesyes....jos zanimljivije kad sam

vidjela kucu od moje simpatijedeaddead....bila je predivnayes....skoro da se nosam onesvijestila.deadTo je bio moj

zadnji dan skole.sretanU komentarima mi odgovorite kako je vama boli.sretanBok i vidimo se na slijededecem

postu.mahwavePusa!!kisskiss


Image and video hosting by TinyPic


20:56 | Komentari (14) | Print | ^ |

ponedjeljak, 01.03.2010.

Evo me opet

Evo me!sretanNeznam sta da napisem!nononoZa slijedeci post mi morate dati ideju!yesyesStvarno nemam ideje sta da pisem!bangO da ovaj mjesec je bilo VALENTINOVO!kisskisskissPa da cujem.Imate li decka?beljJeli se ko zaljubio u koga?kissJa imam svoju simpatijudead.Za men je zbodan.cerekNazalost nemam njegovu sliku stavila bi je da je imam.headbangDali vam je neko posla nekakav poklon ili bombonjeru I love Milka?naughtyJedno pitanjce za sve citatelje.eekDali mislite da se vasa simpatija zaljubila u vas?cerekcerekAko imate decka ili ste u nekoj dugoj vezi,dali mislite da vas vara sa nekom vasom najboljom frendicom?roflroflUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kolikoooooooooo samo pitanjaaaaaaaaaaaaaa!blablaMolim da mi na sve odgovorite!!!!!!!!!!!yes
Vidimo se do slijedeceg pokta!wavewavewaveBokkk!mahmahmah

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic




20:50 | Komentari (23) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.