Confessions...

27.11.2005., nedjelja

Sutra skidam ružičaste naočale...

Nisam dugo ništa pisala... Imala sam vremena, imala sam razloga... Nisam mogla...
Ponekad je lakše ne pričati o nekim stvarima... pretvarati se da se one nisu dogodile...ponekad se čini da ćemo ih tako izbrisati... da će se kazaljke na satu jednostvano zavrtjeti unatrag i da će sve biti drugačije...
Kazaljke se ne vračaju... NIKADA...
Teško je to prihvatiti...
Život mi se još jednom pretvario u sapunicu... Samo što ovaj put ja nisam glavna glumica... I ovaj puta je ta sapunica kompliciranija no ikada... Uvučena sam u labirint događaja koji ustvari nemaju puno veze sa mnom, a opet me tako neopisivo bole i pogađaju... Trčim hodnicima tuđeg život i sudaram se sa njihovim problemima... Koji su promijenili i moj život...
Ustvari... kada bolje razmislim, mislim da se svi ti događaji ne mogu nazvati sapunicom... Samo jedan izraz ih potpuno opisuje... TRAGEDIJA... ili možda ne... MOŽDA JE TO JEDNOSTAVNO STVARNOST...
Stvarnost je okrutna, život nije igra... Prečesto mislimo da se neke stvari neće dogoditi baš nama... prečesto se pouzdajemo u to da će nas stvarnost nježno pomilovati po obrazu i oprostiti nam sve pogreške... Prečesto se igramo sa svojim i tuđim životima... misleći da posljedica neće biti...
Igrala sam se... preopasno i prečesto da bih prošla bez tih posljedica...
Želim proživjeti sve u životu... Želim sama udariti glavom u zid da bih shvatila da to boli... Želim ponoviti istu pogrešku koliko god je puta potrebno da bih shvatila da se to ne radi...
Čekam dan kada će mi se to obiti o glavu...
A on će doći... uvijek dođe...

Ispričat ću vam priču... o tri dečka... koji su me uvukli u svoje tragedije... koji su me naučili da život naplačuje stare dugove...
Ali ne danas...
Još je uvijek teško suočiti se sa istinom... još danas živim u svom balončiću od sapunice...
Sutra ću ga probušiti...


Image Hosted by ImageShack.us

Sutra skidam ružičaste naočale...

- 22:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>