četvrtak, 29.05.2014.

HRVATSKO GOSPODARSKO ČUDO

Financial Times je u godišnjem izvješću o galopirajućim ,novim
gospodarstvima Hrvatsku pozicionirao kao najugodnije iznenađenje!
Upravo sitno poduzetništvo koje je paketom mjera rasterećeno
suvišnih dadžbina ubrizgalo je svježu krv u gospodarstvo. Na RH
strani ulagači gledaju sa zazubicama. Mjere štednje po uzoru na
Litvu te hrabra rezanja u javnom sektoru u kratkom su roku ovu
malu državu podigle iz recesijskog mulja koji se činio vječan.

zamislite si takvu vijest. bi li vam bilo drago to čitati?

nakon svih tih zaduživanja, inflacija, bonova, neparnih dana, redukcija
pa nemira na Kosovu, pa Markovića, ratnih uvjeta, kriza, prvog pedevea,
držanja umjetnih tečaja kune, škegrizma, crkvenjaka, šukerizma, čačizma,
linićijade?

da li smo zaslužili to?

da budemo opet samo ona stabilna, srednja klasa sa korica bombonijere?
Da ne moramo brinuti o osnovama egzistencije. da idemo gdjegod zimi na
skijanje i ljeti na more i da nam djeca ne moraju gladovati kada im bus
exkurzija stane na tiffonu u jebenoj, Ravnoj Gori...?

pa to je naše ustavno pravo na kraju krajeva!

najobičnija jebena egzistencija... pa vrste opstaju u Sahari, a mi ne možemo u
Hrvatskoj! ma daj nemojte me zajebavat svi skupa!?

i taj kurčevi defetizam koji ubija-mi ne možemo, nikad se nećemo riješit političara...
fatalizam, indisponiranost, indolencija, manjak grinte...di to vodi?

Brazil je bio 3/4 gladan, Mao je uspio nahraniti milijardu ljudi, Isus je uskrsnuo,
Liverpool je okrenuo Milanu 0-3 u finalu LP, Castro je sa 19 ljudi osvojio Kubu,
Boško Buha nikad...al nikad nije promašio target i zato je i dobio sat od Tileta,
Hanibal je na slonovima pregazio Alpe, a mi...

čekamo čudo ;)
ušuškali smo se u svoje virtualne projekcije i kenjamo i baš smo si super na
tim mrežama. Mi stvaramo život koji nije naš. Mi tonemo i ko zna šta nam se
kuha?

I zato braćo pijme ga! Kad ćemo tad prevazić sebe sami ;)

- 12:07 - To te ja pitam (5) - Print - #

Design @ by:Nisa