srijeda, 13.11.2013.

good ol' blog

Sad kad sam ko svaki treći Hrvat konačno savladao sve lozinke i mreže,
divanio bih malo na pro-kontra spiku fb-blog.
Evo upravo sam se ulogiro u editor nakon što sam na fb-u konstruktivno
učestvovao u raspravi o tome što bi mogla značit nova micelarna otopina?
Upravo smo odustali od zahtijeva za referendum o tom pitanju pa sam
došao malo odmorit glavu na stari, dobri blog;)

i kao kad travolta i l.jackson u šundu debatiraju o amero-europskim razlikama
u hamburger jeziku, tako i mi razlikujemo i kompariramo mreže.
Ne kažem sad one spike kao kad s hakerima idete na tulum...

ste išli kad s hakerima na tulum?

uuuuu u šta se taj tulum pretvori!? Jednom sam zaglavio sa cyberima gledati
film Privedite osumnjičene. Radovao sam se tom filmu jer sam predosjećao
da će mi zasjest u prvih 10 ikad. Em da bi tu krenula rasprava o titlovima i ko
će ih bolje skinut...mislite da smo pogledali film?

što bi rekla Seka Smith-Yok!

(meni osobno najdraža negacija jezična-Yok;)

Bolja strana fejsa je ta što si tamo auditorij birate sami dok smo na blogu u
neizvjesnosti. fb profil pruža utoliko veću zaštićenost, ali pisati na fb-u je
nemoguće dok je u blog editoru, kolko tolko, literarniji ambijent-iako mi jako
idu na k ta dokazivanja vlastite nevanzemaljnosti-daj uredništvo!? wtf ;)

drugo šta mi je bolje na fejsu, je ta dinamika komunikacije-tamo ili je rasprava
ili nije i to odmah, a na blogu ono-čekaš neki odgovor 2 dana i već misliš da se
taj bloger napizdio i onda skužiš da je lik možda bio na baušteli 2 dana ili je
blogerica neka pa je bila u radnoj komisiji u Bruxellesu pa ti se ne može javit?

uglavnom, jasno je ko dan da će fb dobit tu medijsku bitku, ali blogeri će ostat
zabilježeni u povijesti kao pokret neo romantizma u ranim dvije tisućitima!
ne bi me čudilo da u užem regionu sadašnji bloger postane premijer prema
tome go 4 it-možda je to baš vaš blog!

- 19:39 - To te ja pitam (15) - Print - #

Design @ by:Nisa