nedjelja, 28.04.2013.

TIP KONSTANTNIH SRANJA

Ovaj blues biser iz mjuzikla braće Coen Brother where are thou dotiče samu bit bluesa-
frajer se ispovjeda o najdubljim mukama, a prateći vokali ga sprdaju...




u konstantnom sranju svaki svoj dan...

Jaa sam tip-tip konstantnih sranja
i nevolje kroz život svoj
jaa kažem sad zbogom ol kentucky
mjesto gdje se rodih ja

mjesto gdje se rodi on...

6 godina
bio sam u sranju
gušta nisam
našo ja.

na svijetu tom
rođen sam da lutam
druga nemam
jednoga.

druga nema ni jednoga...

pa di si mi ti
moja ljubavi stara
ne bi ti se nado sad

gonjen sam da jašem
sjevernu prugu
i možda krepam na vlaku tom

i možda krepa na vlaku tom

ti me pokopaj
u duboku valu
di ću dugo ležati

i možda naučiš
voljet drugog
dok ja kunjam
u raki toj

dok on kunja u raki toj...

možda raja misli
da sam stranac
facu vidit
više neš

al obećajem
vidimo se kod
njegovih zlatnih obala



- 21:09 - To te ja pitam (12) - Print - #

Design @ by:Nisa