Moj prijatelj Nenad

ponedjeljak, 14.09.2015.

316. ČUJEM DA JE DANAS SVJETSKI DAN TRBUŠNOGA PLESA PA, SRETAN DA POSTOJI NEKA TJELESNA AKTIVNOST U KOJOJ MI TRBUH NE SMETA, ŽALOSTIM SE ŠTO SU LJUDI TOLIKO ISKLJUČIVI...

Trebali smo se naći kod njega, ali Nenad je rekao da nije pri sebi, nego da je s Anom.
Slutio sam da će mi reći da ga čekam u VVB-u pa sam otišao tamo prije nego li je išta rekao.
I bio sam u pravu. Došao je u VVB.
– Tražim te po cijelom gradu, budaletino. Zašto mi nisi rekao da ćeš biti u VVB-u?
– Čuj, Nenade, baš me Stari pita što je suprotno od tolerancije. Znaš li ti?
– Netolerancija možda?
– I ja sam to mislio, ali Stari veli da nije.
– Naravno da nije. Suprotno od tolerancije je slaganje. S nekim se možeš slagati, a ako se ne slažeš onda ga toleriraš. Tolerancija je zapravo dopuštanje različitosti.
– A netolerancija?
– Netolerancija ne postoji. postoji mržnja, nasilje, zloća… Ali suprotno od tolerancije je slaganje. Tolerancija nije dobrodušno tapšanje po leđima homoseksualaca, vlasnika pasa, kojekakvih čudaka, kvaziumjetnika koji forsiraju originalnost, razularene mladeži, ovisnika ili kojekakvih pomodnih bedastoća, nego je prihvaćanje i podnošenje svega onoga s čim se ne slažeš. Dakle, ili se slažeš ili toleriraš.
– Slažem se.
– Toleriram.
Srećom tada je naišao Matko i odvukao Staroga od našeg stola.
– S kakvom Anom si bio?
– S onom Anom koju sam upoznao na tečaju pravljenja fiša. Tako mi se dopala. A izgleda da sam i ja njoj.
– Lijepo.
– Jedino je problem što je ona u vezi s tim svojim dečkom. On je guši i rado bi izašla iz veze.
– I onda bi nakon tog davitelja počela vezu s tobom? Zar je ona mazohistica?
– Samo čeka pravi trenutak.
– Pravi trenutak, isto kao i prava osoba, nikada ne dolaze sami. Moraš im izaći ususret. Zašto joj sada nije pravi trenutak? Zašto jednostavno ne ostavi tog tipa?
– Htjela je, ali su se stvari zakomplicirale i misli da mu duguje da bude s njim u teškom razdoblju kroz koji prolazi.
– Kakvo teško razdoblje? I koliko traje?
– Najprije ima problema s poslom. On je nekakav poduzetnik i stvari su se malo zakomplicirale.
– I sad će ona potratiti život zato jer njemu ne ide posao?
– Ali nije samo to. Neka plesačica ga je optužila da je otac njenoga djeteta.
– Koliko je dijete?
– Plesačica je trudna. Inače je trbušna plesačica, a sada je plesačica s trbuhom. Anin dečko tvrdi da nije otac i Ana mu vjeruje. I želi biti s njim dok se to ne riješi.
– Kaj se ima rješavati? Ako joj i nije napravio dijete, očito je s tom plesačicom radio stvari koje vode pravljenju djece. Zar je ta tvoja blesava? Tješi tipa koji je ševio druge dok je bio s njom u vezi.
– I ja sam joj to rekao, ali ona veli da mu to duguje nakon godina provedenih u vezi i da ga ne može ostaviti sada kada mu je teško.
– Ja bih ga ostavio i ne bi me bilo briga kako se frajer osjeća.
– Kad si netolerantan.

Oznake: Nenad, Trbušni ples, tolerancija

- 20:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #