Moj prijatelj Nenad

utorak, 28.10.2014.

282. ČUJEM DA JE DANAS SVJETSKI DAN KUĆANICA PA, OBAVLJAJUĆI KUĆANSKE POSLOVE, PITAM SE JESAM LI JA ONDA KUĆANAC, KUĆANIK, KUĆAN, KUĆAMONAKO…

Trebali smo se naći kod njega, ali Nenad je rekao da nije pri sebi, nego da je još uvijek u školi.
– Kaj ćemo sada, dobri čovječe?
– Odi u VVB i pričekaj me tamo.
Budući da me je Nenad stavio pred gotov čin otišao sam u VVB. Čekajući, sve u šesnaest sam razmišljao o frazama što danonoćno ponavljamo uzimajući ih zdravo za gotovo. Među ostalima, razmišljao sam i o stavljanju pred gotov čin.
Nenad me je zatekao u dubokom razmišljanju.
– Je li ti dobro? Nekako si neobičan.
– Duboko razmišljam…
– Šokantno. Baš ti ne stoji.
– Zašto si se zadržao u školi?
– Bio sam kod svoje Dobre i Mudre Ravnateljice. Danas nam je došao novi kolega…
– Drug!
– …pa sam predložio Dobroj i Mudroj Ravnateljici da ga odmah izbaci iz škole.
– Zakaj? Nije ti baš sjeo?
– Ne, nego baš zato jer mi je sjeo. Od svih mjesta u zbornici, sjeo je baš na moje mjesto. Provokator. Odmah bi mijenjao ustaljene strukture i profiltrirane norme.
– Ne treba od toga praviti problem. Zamoliš ga da se makne i to je to.
– I rekao sam mu. A onda se ispostavilo da je čovjek lažljivi prevarant.
– Kako misliš?
– Pozvao me je na kavu. Ko fol u znak isprike.
– Lijepo od njega.
– Rekao je da odemo na kavu jer nema sat. A na ruci mu sat. Koga on smatra budalom?
– Ne znam za njega. Znam koga ja smatram budalom.
– Na kavi smo nešto razgovarati o metodama rada i on veli da nije opasan.
– I zato si ga prijavio?
– I zbog toga. Tip je bio opasan. Imao je remen. Laže oko očitih stvari. Rekao je da ide sa zetom doma, a vidio sam ga kasnije kako ulazi u tramvaj. Lažljivac. Možda ni kćeri nema.
– Možda nije ni oženjen.
– Oženjen je. Spominjao je ženu. I to je ta kap koja je prelila čašu.
– Prelio ti čašu njegov brak?
– Lažljivac, muljator i prevarant je rekao da mu je žena kućanica.
– Pa?
– A čovjek živi u stanu.

Oznake: Nenad, Kućanice, Novi drug

- 15:18 - Komentari (8) - Isprintaj - #