Moj prijatelj Nenad

ponedjeljak, 07.07.2014.

270. ČUJEM DA JE DANAS SVJETSKI DAN POSEBNIH LJUDI PA, SVJESTAN SVAČIJE JEDINSTVENOSTI, DIVIM SE ONIMA KOJI USPIJEVAJU BITI JEDINSTVENIJI…

Trebali smo se naći kod njega, ali Nenad je rekao da nije pri sebi, nego da je u Luksoru.
– Kaj radiš u Egiptu, dobri čovječe?
– Nisam u Egiptu, nego u Splitu. U kavani Luksor.
– Pa što radiš tamo, dobri čovječe?
– To se i ja pitam…
– Nadam se da imaš neko logično objašnjenje.
– Jutros sam bio u Sisku.
– To ti je objašnjenje? Obilaziš županijska sjedišta abecednim redom?
– Vraćao sam se autom za Zagreb kad sam vidio da mi je pčela uletjela u auto. Zabijala se neprestano u stražnje staklo želeći izletjeti. Zato sam se zaustavio i otvorio gepek da pčela izleti.
– I onda je pčela odletjela u Split, a ti za njom?
– Kad sam htio nastaviti dalje dotrčala je neka žena i uplakana zamolila da je povezem ako idem za Zagreb. Povezao sam je. Rekla mi je da je u vezi s tipom koji je nasilnik i da je odlučila pobjeći od svega. Rekla mi je da ide u Split.
– I ti si je odvezao u Split?
– Rekla je da ima kartu za vlak pa sam je htio odvesti na kolodvor. Ali domalo je neki automobil počeo blicati iza mene, trubiti i prijetiti pa sam se makao na prvo autobusno stajalište kako bih ga propustio. Ali on se parkirao iza mene, izletio iz auta, krenuo prema mojoj suvozačici i uz viku je počeo izvlačiti iz auta. Tad sam i ja izašao i krenuo prema njemu. Kad sam mu došao blizu udario me je šakom.
– Tako jako da si odletio do Splita?
– Odveo je ženu u svoj auto i otišli su. Ja sam se vratio do svog auta i nastavio sam voziti za Zagreb.
– Ali si bio toliko rastresen da si u Buzinu skrenuo za Split?
– Ugledao sam na suvozačevu sjedalu kuvertu što je ostavila ona žena. Pogledao sam je. Unutra je bila karta za vlak u jednom pravcu i nekakav papir. Na papiru je bio selotejpom prilijepljen ključić, a ispod je bila napisana šifra sefa. Pa sam zaključio da je ključić od sefa. Ispod šifre je pisalo: PREDATI U NEDJELJU U 21,00 U SPLITU U LVXORU.
– Koliko tih U…
– Otišao sam na željeznički kolodvor u vrijeme što je pisalo na karti, misleći da će moja suputnica ipak nekako uspjeti doći do Zagreba. Htio sam joj predati kartu da otputuje za Split i bude navečer u Luksoru. Ali nije došla.
– Pa si ti otputovao za Split?
– Da. Ušao sam u vlak i otputovao za Split.
– O budaletino…
– Sada sjedim u Luksoru i čekam hoće li naići netko kome bih predao kuvertu s ključićem i šifrom.
– Pa već je odavno prošlo devet sati.
– Znam, ali još uvijek se nadam.
– A ako nitko ne dođe?
– Onda ću doći sljedeću nedjelju opet. Piše da se mora naći s nekim u nedjelju u 21, ali ne piše u koju nedjelju.

Oznake: Nenad, Posebni ljudi, LVXOR

- 08:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #