...

10 svibanj 2015

U fridzideru sam nasla bocu vina jos od veljace kad mi je sestra bila tu.
Donela je sa Braca i trebala je biti jedna od popijenih ali onda su se zaredjale te neke njene dijete, nista grickalice, nista alkohol, pa smo pile samo druga sestra i ja.
Obicno nalijemo casu, dve dok me jedna od njih fenira, i onda imam onaj kleopatra look.
Obe su otisle nazad jos u travnju, s kosom se snalazim kako znam.
Nedostaju mi obe.
Htjela sam jos jutros dok sam bila sva svoja napisati nesto, pa da rijesim to, sad, poslije 12 sati smjene, medju ljudima, nisam za nista, osim za krevet.

Ljubav je lijepa, najljepsa na svijetu. Najljepse je biti ljubljen.

Ostatak cu da odsanjam, jer sam jedva budna, ali ovih dana mi to dodje nekako potpuno isto, sretna sam i budna i kad sanjam.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.