363

08 svibanj 2015

Naprosto sam sama sebi zabila autogol ovim dnevnickim zapisima, no sta sad, snaci cu se vec nekako.

Prije par mjeseci nasred bolnickog hola isprepadao me je jedan tip prisavsi mi i obracajuci mi se izravno izrazio zelju da se upoznamo.
Hm, iako bih u drugim okolnostima cijenila tako izravan nastup, sama cinjenica da sam u bolnici asocirala me na to da je mozda pacijent psihijatrije. smijeh
Promrmljah nesto zauzeta sam i odleprsah (u trecoj brzini) nazad na urgentno.
G. mi je ispricao kako je u kinu vidjeo singl curu koja mu se dopala, ali joj nije prisao.

Mislim netko mora napraviti prvi korak. pa sto ako tamo neka cura pomisli da si pacijent, dok ne probas neces znati.

Proljece mirise, autobusi na relaciji 16. savrseno funkcioniraju. Jos uvijek mi poneki klinac kaze da licim na djevojcicu.
I to je to. 363.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.