Moon Maiden

30.03.2005., srijeda

Unknown. Leaving home.

Slušam srce grada kako kuca. Polako. Umorno. Tromo.
Grobnice zaboravljenih. Ruševine uklesanih. Šume izgubljenih.
Dišu, ali jedva.
Zrak je otrovan. Zagađen nečistim dušama, zlobom koja proždire, ravnodušnošću koja ne bira žrtve.

Čujem zavijanje prokletih. Širi se maglom kroz postojanje. Varkom dobiva. Ne kleči, već uzima onima koji kleče.
Tko odluči da oplakuje, sam će zavšiti oplakivan.
Zaboravljenje su vrijednosti dobra. Moral je utopljen. Samilost bačena na rub ruba.
Duhovi su postali izopačeni, a sjene izgubile oblik.

Gledam nebo kako plače. Ne uspijeva isprati ni zrno pijeska u pustinji uništenja.
Oblaci upijaju sivilo. Ali uzalud, jer ono se širi svakim dodirom i uzdahom živih. Postaje vječno.
Ne postoji granica neba. Ne postoji smrt vječnosti.
A naivno nebo će suze liti i dalje.

Vidim blijedo mrtvilo. Zatupljeno ne shvaća da je život negdje drugdje.
Žilama grada teče sve manje krvi. Ulice se raspadaju, a zdravu krv puštaju u ponore da trune.
Bol tijela postaje bol duše.
A napustiti ovo znači nositi oznaku- lud, među zdravima. Nepoznati autor koji bez hvale umire sretno, među hvaljenima i bogatima.




- 13:33 - Jezik bez glave (44) - Isprintaj - #

25.03.2005., petak

Ein Bier, bitte!

Oko pola jedan ujutro zadnji put sam pred autobusom udahnula sviježi zrak. Već nakon kojih 5 minuta vožnje sam izvadila prvi sendvič, stavila slušalice na uho i bacila pogled kroz prozor autobusa. Puni mjesec je izgledao divno. Takvog bi ga mogla promatrati noćima. Još da sam se nalazila negdje vani i lutala pod njim…nazvala bi se čak i sretnom. Pažnju od mjeseca bi mi odvratilo tek kakva pitanja onih koji su sjedili oko i do mene. I naravno…onda razgovori o temama na koje obično dajem komentare nakon kojih me proglase da preveč filozofiram (jedna od tema je bila čemu uopće živjeti), psihoanaliziram (na jednoj curi sam napravila neki test iz psihologije, pa joj rekla neke o njoj kaj ni sama nije znala), kolutam očima (nekim ljudima je uzaludno dokazivati da su u krivu), te da sam svako malo odsutna (a kak nebi bila kad je pored mene bil discman, a vani tak ljepi prizori da nekad nemreš ostati ravnodušan…). Tak smo prolazili kroz Salsburg, kaj me podsjetilo na uobičajene snježne prizore na putu do skijanja, odnosno kotline ispunjene rano jutarnjom maglom i polusnježne planine…te naravno, Mozarta. Sumnjam da su kome ti opisi prirode zanimljivi i da ih ko uopće promatra tolko pozorno dok nekud putuje, pa nebudem gnjavila s njima. U biti, bilo je oko 9 sati ujutro kad smo došli na željeno mjesto, glavni grad i kulturno središte Bavarske, Munchen, između ostalog poznat po pivu, Oktoberfestu i nogometu. Još je uvjek sve bilo u magli, pa smo prvo išli u Tehnički muzej. Prevelik je da ga se u tak malom vremenu prijeđe cijelog (trebalo bi više dana čak), pa sam s svojima išla do dijelova koju se me više zanimali… Za istaknuti je dio na kojem su muzički instumenti, te astronomija. Ipak, muzički instumenti su se meni kao obožavateljici glazbe najviše dopali. Jedva čekam slike mene kak, khm, sviram bubnjeve i piano, te požudno gledam gitare. Bilo je opuštajuće u slušaonici uz Beethowena… Zatvoriš oči, slušaš, te zamisliš da si negdje drugdje… A i od orgulja koje je neka žena počela svirati tam me sve protreslo… Opet sumnjam da i to koga zanima. Nekak sam bila umorna (pitam se zake, a nisam oka sklopila tada već dulje od 24 sata), pa sam se zavalila na prvu udobniju klupu i tak provela gotovo 1 sat…mislim da sam čak i probala leći ili nekaj, sve u svemu onak ko zombi sam bila i sama aktrakcija za turiste… Poslije smo išli na toranj. Nije da sam neke očekivala, ali mislim da su nečiji komentari koje sam sa strane čula (fascinantno, wow, fenomenalno) pretjerani. Okej, svako nek uživa u onome kaj njega fascinira. Ipak se ne vidi tak neke svaki dan… a sad ak se pitati kaj se to vidlo, ja vam velim- hrpa lego kockica posloženih jedno pored drugih, autići koje je neko pokrenul, i tak do kud ti se ne smanji vidik. Sve onak, auotmatsko. Ko da ak neko pririsne tipku stop bude cijel grad stal. Okej, s druge strane je pogled bil malo bolji. Videl se je staidon i bar neke zelene površine… Ono jedino kaj je mene fasciniralo je –nice idea for suicide-, ipak, baciš se dole, i nema te…fascinantno :). I umalo da sam zaboravila spomenuti Rock Muzej na samom tornju. Možda vam jednom i stavim ovdje na net slike gitara Beatlesa, Stonesa, Kissa i mnogih drugih, majicu Morrisona, ploče nekih starih rock bandova i punk, metal, rock , grunge cd-a, bubnjeva Beatlesa, plakate i sve navedeno s njihovim originalnim potpisima. E to je neke za videti ak se mene pita. A sad, idemo dalje, Olimpijski stadion. Savršeno za ljubitelje nogometa (ne za mene). Napravila sam krug oko njega, slikala se, još jednom pogledala sve to zajedno i opet me uzel umor… Bilo je još tu dost toga viđenog, ali ne baš bitno spomena. Možda jedino još rijeka Isar. Naravno, ne zbog rijeke, ljepote ili nečega očekivanog od mene, nego radi činjenice da je rijeka otrovna. Mislim, ak se ideš slučajno kupati, padneš ili samo probaš kakva je voda, mrtav si od virusa ili nečeg takvog. Opet suicidno, nije li? Oh well, onda smo išli u centar. To je bila uživancija za one ovisne o šopingu. Ja nisam baš bila raspoložena za šoping, a i nikakav alternativni dućan nisam našla, tak da sam većinom bulaznila tam, zaustavljala se kod uličnih svirača, išla jesti, piti, i tak… Tek kad smo navećer išli natrag do autobusa sam naišla na neki Music shop, a s druge strane izlog s Che Guevarom, ali bilo je već prekasno. Tipično… peh… kad smo se vraćali doma opet sam gledala kroz prozor… već nisam ni brojila koliko sati nisam spavala… pustila sam si load, pa reload, pa malo pearl jama, i na kraju azru…kad sam nekak uspjela strgati si slušalice, ne kužim još uvijek kak, ali su raspolovljenje. Tak smo došli, nakon puno sati vožnje… Išla sam tak prema doma, pješke… E, tu je zrak tolko drugačiji…i sve je nekak ljepše… A mjesec, puni mjesec… nekak mi je bil ljepši neko ikad… Ne vjerujem da ga je itko od vas promatrao danas oko 5 ujutro… došlo mi je da samo ostanem tak vani, na klupici, dok ne svane jutro… Oh well, mobitel je zvonil… i morala sam doma…

- 22:20 - Jezik bez glave (38) - Isprintaj - #

22.03.2005., utorak

When streets are empty and imagination is dead

Gdje je onaj vjetar koji je nekad govorio kroz mene, te svakom svojom, tišinom izrečenom, riječju oživljavao moje korake na putu do mašte?
Zovem ga, a ne pojavljuje se.
Šetnjom kroz ovo lažno postojanje naslućujem samo miris izgaženih latica, trulih grana na podu.
Ulica je tako prljava, bježim nekud dalje.
Evo i starog mjesta bivanja. Mora da je tu utjeha koju nalazim, svakog puta. Ali sve, sve je uvenulo. I ono uvenulo, vene još i dalje.
Mašta me napustila.
Nema ga. Nema nikoga. Sjene su noćas negdje drugdje.
Više ne sanjam.
Oni su mrtvi, ovdje, sada. Ispod zemlje na kojoj stojim.
Moji koraci nisu koraci. Dospijevam nikamo. Ne dospijevam.
Mrtvo je ono nešto u meni.
Tko je ugasio moje snove?
Nitko ne govori. Ništa se ne čuje, tiho je. Kako je glasna ova tišina!
Izgubila sam put kojim sam nekad išla dalje. Ne vidim ga. Gdje je nestao? Neka mi netko odgovori!
Zašto sada… Sada kada sam oslijepila. I kada ne čujem. Zašto noćas…
Zašto me mašta napustila?
Sada, u trenutku kada ne živim.
I što, što je čovjek bez mašte?
Umirem. Ali kako, kad već sam mrtva?
Nepomična i blijeda… Zar ne vide? Ne vide. Duh sam u ovoj noći. A oni, zaboravili su me položiti u zemlju. Na toplo, k njima.
Jer svi koraci, vjetar, te izmišljene sjene… umrli su prije mene.
Noćas, nisam ih uspjela oživjeti.

- 00:21 - Jezik bez glave (45) - Isprintaj - #

20.03.2005., nedjelja

Iza rešetka

Neda mi se biti na ovom, istom mjestu tak dugo. Volim tu svoju sobu, pogotovo sad kad je mir, pa mi ne smetaju. Ali nije mi to dosta. Tolko sam ograničena. Drvo koje vidim kroz prozor sam već nacrtala u svakom godišnjem dobu. Sunce koje tu i tam proviri kroz tamno plave rolete me nekad tolko iritira da poželim uzeti kist i ofarbati prozore u crno. Zbilja. I onda, kad padne noć, želim razbiti taj prozor i ići dalje. Lutati s kistom i blokom do drugih mjesta. Jer dosta mi je ovog ograničenja. Moja sloboda se svela na ovu mračnu sobu: kut u kojem pišem pjesme, krevet na kojem stvaram priče, pod na kojem crtam, tepih zmazan od raznih boja, prostor iza kreveta na kojem se nalaze moji neuspjeli pokušaji stvaranja (znači svi), ormar u kojem se obično nalazi gitara, i naravno prozor kroz kojeg u zadnje vrijeme prečesto buljim. I ne sviđa mi se više ta slika. Ne, nije presiromašna. Kad vjetar puše izgleda užasno živo, i to je nešto predivno. Ali, svatko želi i nešto novo. Zar ne?! Mali gradić, zapuštene livade i puste ulice. Volim to, da. Po noći je mir i to je jedino dobro. Ali opet, možda na drugom kraju svijeta postoji isto takav gradić. I onda još treći. I tak dok ih sve ne otkrijem, dok ne vidim ljepotu svih slika koje pružaju, dok ne udahnem te nove mirise i čujem da li se tamo vjetar drukčije glasa, neću imati mira. Ali opet. Tolko sam ograničena. Zašto sam toliki sanjar? Sanjam o nemogućemu. Moja želja za lutanjem, krađom prizora koje priroda pruža i onih koje je ljudska ruka izgradila uništivši ju, življenje bez materijalnih sredstava, jednostavno postojanje u vremenu dok se i ono ne izgubi…moja želja mi se čini nerealnom. Jer jest nerealna.
- 22:08 - Jezik bez glave (27) - Isprintaj - #

16.03.2005., srijeda

Simfonija platna

Bijelo platno.
Kist.
Ne događa se često da upotrjebim boje.
Ali iznimke ispadnu najbogatije njima.
Gusti nanosi slagali su se jedan nad drugog.
Stapali se u vrištuće vizije, neviđene boje.
Svaki novi pokret oduzimao me.
Odavao novi stih otkucaja srca.
Izvukla sam krik iz svoje duše i odjednom ga vidjela pred sobom.
Plesao je, luđački.
Skladao simfoniju smrti.
A smrt je život.
Nije se bojao.
Ali tjerao je strah drugima, u samu srž.
Kako je samo volio gledati njihovu trulež u očima straha.
Oštricom, nemilosrdno bi ih parao.
Neodoljiv, samo luđaku.
Ili luđakinji.
Kako se samo smijao, u lica onih na podu.
Bijesan na njihovu slabost.
Gladan čuđenja, pokazivanja prstom.
Mogao je zaslijepiti, zalediti, zaglušiti.
Ali plesao je, luđački.
Živ, kao nikad prije.
Disao je, glasno.
Iznad svih, u svima.
Besmrtan.
Da li je?
Otkucaji su zaglušili.
Bilo je lijepo gledati platno kako gori.


- 23:04 - Jezik bez glave (37) - Isprintaj - #

13.03.2005., nedjelja

-Na koga uopće ima tak mračnu stranu? Pa niko iz naše obitelji nije bil takav… niti mi nikad nismo bili u dodiru s takvim stvarima.
-Ja pogotovo nisam nikad bila takva, čak ni u fazi. Bolje bi bilo da nosi štiklice nek da crta mračnjake.
-Da, i radije joj dam nek ide van, bilo kud. Od kud joj samo takva osobina, takva ideja? Nije mi jasno, nije…
-Kaj se uopće pitaš takve stvari, kakva je bila oduvijek tak je neke za očekivati. Čudna je. Ionak se nikad nije s nama preveč spominala. Meni niti ne odgovara nekad, ko da me ne čuje.
-Samotnjak je, zato… Samo ne znam na koga.


Ležala sam u krevetu, još u polusnu. Polako se budeći, postajala sam sve više mrtva. Ili bolje rečeno, polumrtva. Budili su me glasovi, zvučali su poput neugodnog glasanja kakvog krilatog stvorenja dok umire.
Nitko. Štiklice. Čudna. Mračnu stranu. U fazi. Stranu. Od kud. Nije. Nije. Nikad. Nije. Nitko...
Odjekivalo je u mojim ušima. Nije prestajalo, pustite me. Zašutite!!!
Nešto me stezalo u unutrašnjosti tijela, netko je upravo gurao tupi bodež, polako. Parao mi kožu, šavove i teško dopirao do same utrobe. Glasovi su me parali! Spoznaja da su nešto otkrili, da znaju nešto o meni. Bila sam poput golog tijela izloženog na kiši, dok bi likovi žurno prolazili pored mene, a njihovi pogledi značili samo sažaljenje, ništa više.
Morala sam ustati iz kreveta, a nisam htjela. Ne, nisam htjela suočiti se s njima. Uvijek sam se pravila da ih ne čujem kad govore o meni, uvjeravala samu sebe da ne postojim i da nije ni moguće da je riječ o meni. Možda o kakvom liku iz filma kojeg su gledali jučer popodne, ali ne o meni. O meni ne znaju, o meni ne govore, mene ne vide. Ne želim da me vide, ne takvu, ne stvarnu, ne u dušu. Svoje snove i dušu želim zadržati za sebe. Ne, ne želim da mi i to ukradu! Ne želim biti izložena u galeriji čuđenja, prodana njima, prodana za ništa.
Morala sam se smiriti, usporiti otkucaje srca. Falilo mi je snage da pobijem bodež, da ubijem glasove. Ali, pokušavala sam, bar sam pokušavala.
Otkucaje nisam mogla smiriti, nikad nisu bili normalni, ne danju. A dan se budio, jutro me budilo, nisam željela, ali morala sam ustati i zakoračiti prema njima.
Otkrili su tek jednu od mojih slika. Kada se pomire s time, kada ju prihvate i postane im manje čudna, neće imati ni najmanje ideje o mojim drugim stvaranjima. Slikama koje ću zasigurno bolje skrivati od ove, snovima na slici i slobodi mojih misli koje nisu ni približno jednake njihovima.
I ne smije se. Daj se smij. Ne budi čudna. Smij se.

- 10:28 - Jezik bez glave (44) - Isprintaj - #

09.03.2005., srijeda

Drawing picture of night

Noć je čvrsto obgrlila polumrtav, usnuo grad. Zagrljajem je zarobila mukla zavijanja vjetra između starih, zapuštenih kuća koje su nepravilno poredane zajedno činile kakav jezivi dojam tuge. Ulica je nijemo čuvala prljave tragove automobilskih guma i skrivala se od mjesečeve svjetlosti ispod golih, plačućih stabala. Odsjaj koji bi provirivao između vjetrom oživjelih grana, padao bi tek na naslage nečistog snijega i zadržao se dajući mu neku nevidljivu ljepotu.
Zastala sam na kraju ulice, kraj usamljene kuće, podosta udaljenije od drugih. Došla sam prerano, ali nije mi bio problem čekati. Našla sam se u tom tužnom pogledu na ulicu, ne razlikujući sebe od onih stabala. Vjetar mi je ježio kožu, a istodobno je ljubio svojom čežnjom. U vrtlogu njegove pjesme mislima sam vihorila baš poput one prašine koja se svaki čas izdizala, provirila u novi kut ili se stopila u sam zrak. Pripadala sam toj bezbojnoj slici, utapala se u njoj, te kistom lagano miješala gustu naslagu u jedno, u mrtvu točku.
Razmišljanje mi je u tom trenutku prekinulo gotovo nečujno škripanje gumenih potplata. Pogledala sam u njegovu visoku, usku sijenu koja se svakim novim korakom približavala sablasnoj kući, mjestu na kojem sam stajala. Sjena je koračala prema mojem skamenjenom liku.
Udahnula sam hladan zrak. Nisam prije ni primijetila koliko je hladno. Ruke su mi bile ledene, ali slabo sam to osjećala. Nisam ni htjela razmišljati o takvim, meni tada nebitnim sitnicama. Zanemarila sam hladnoću, jezu i zavijanje vjetra, te se upustila o očekivanje sjene. Koračao je sporo, gotovo tromo. Otkopčani kaput lepršao je pod valovima vjetra te sakupljao tugu u zagrljaju. Sakupio je svoju dugu, crnu kosu u rep. Rijetko nosi rep, ali zna da ga volim takvog. Nažalost zna. Nestrpljivo sam hvatala tragove mjesečine na njemu. Činilo mi se kao da je vrijeme sporo prolazilo. Trenuci između njegovih koraka nisu označavali sekunde, već minute u kojima bi se njegovim hodom probudio jedan po jedan dio mene. Napokon se približio nešto bliže, te sam mogla naslutiti blizinu koja bi svojom toplinom izliječila i najgore noćne more. Udarci po nečistoj cesti prestali su u trenutku njegove pojave, preda mnom, sanjivom mjesečevom služavkom. Nisam to prije naslutila, niti vidjela, u ruci je držao ružu. Stopili smo dlanove, te je ruža dospjela među moje krhke prste. Na trenutak je izgledala potpuno crno, ali joj je mjesec ubrzo otkrio opojnu boju krvi. Stopljeni uzdasi lebdjeli su oko naših tijela i čarali zvižduke vjetra u umirujuća šaputanja utješnih riječi. Poželjela sam ostati tako zauvijek. Zagledala sam se u njegove oči, sluteći odraz mojih u njima. Utonula sam u zagrljaj, prislonila glavu na njegovo rame. Mogla sam čuti vlastite ubrzane otkucaje srca, te njegove čisto normalne. Uvijek je takav, ne usuđujem se reći hladan. Hladan izvana, a u trenutku iznenadi svojom osjećajnošću.
Ne znam ni sama koliko smo dugo tako stajali. Nisam htjela da se bliži kraj, ali bližio se. Podigao je lagano moju glavu te stopio svoje meke usne s mojima. Osjetila sam mekoću koja ne silazi. Tijelom me prošao osjećaj koji steže iznutra, iz dubine. Neizlječiv otrov, želja za vječnošću tog trenutka.
Ruža iz mojih ruku skliznula je na tlo, opet je morao otići. Pogledao me i u trenutku se okrenuo na ulicu. Zakoračio je ponovo istom ulicom, samo su se tromi koraci čuli sve tiše. Toplina je polako nestajala, uzdasi su se gubili u visinu. Ostala sam tako zuriti u tlo, u ružu na tlu. Ne skrivajući se od tuge, osluhnula sam njezino jecanje. Ovako odbačena, pripadala je istoj slici. Kistom sam dodala njezinu sada izbljedjelu boju, uklopila se u onu istu mrtvu točku platna.
- 00:55 - Jezik bez glave (30) - Isprintaj - #

05.03.2005., subota

Just a dreamer

Stajala sam tog dana, kao i obično, sama, između jeke različitih tonova i odbljeska divljih boja. Sjećam se, trenutka kojim se rađala ljepota nove noći, a danja svjetlost je umirala. Odahnula sam u tom savršenom momentu stapanja neba u jedinstvenu boju tame. Napokon sam mogla disati normalno i promatrati tminu bez da mi nešto sklanja moj sanjivi pogled u prazno, u život.
Lupanje njihovih tupih koraka postajalo je sve udaljenije. Odlaze.
Savršenstvo se postiže, nema ih.
Osjećaj slobode, neograničenost putovanja kroz misli.
Odmor, izvan granice svijesti. Upravo ovdje.
Sama, opet ikreno sretna, iznutra i izvana. Napokon, bez skrivanja osjećaja pred nekim. Jer nikoga nema.
Krenula sam kroz vjetar, jer bilo je vrijeme. Otkucavala je ponoć, nagovijestila tišinu koja slijedi. Puste ulice i teški zrak… nečujno sam se probijala i uspijevala kao nikad prije. Zbilja, hodala sam. Izvan stvarnosti, uživala.
Podigla sam glavu i stala gledati.
Stajao je, sam. Na starom mjestu svanuća. Nisam se nadala da će zbilja doći.
S pognutom glavom i tužnim licem uživao je u tmini. Vidjela sam kroz njega, crnu odjeću njegovih misli. Pogled bi mi zastajao kod zakrpa, nedovoljno prišivenih.
Pjesma. Dopirala je do mojih ušiju. Moja tajna melodija koju se ne usudim otkriti ni papiru. On ju je znao, pjevali su je njegovi osjećaji.
Toliko čudan, primamljiv, svim mojim osjetilima.
Ali, nisam se usudila dalje. Stajala sam, okamenjena.
On, digao je pogled. Bezbrižno je zaplovio kroz oluju oceana, prema meni.
Melodija, čula se sve jače. A njegova tama počivala je u mojim zjenicama.
Došao je. Dao mi ruku, tišinom rekao da je prijatelj.
Šetali smo, kroz čari noći. Divili se slikama naših snova. Lebdjeli kroz prošlost, povjerovali u cvijetove budućnosti.
Bili smo slobodni, zajedno, u noći. Zajedno, bili smo svijet kakvog smo oduvijek sanjali.
Vrijeme, prolazilo je brzo.
Svanuće novih boja natjeralo nas je na rastanak.
Otvorila sam oči. Nije ga bilo, ne više.
Tonovi su ponovo zaglušivali melodiju tišine.
Mrtva je još jedna noć.
A prijatelj, oživljen mojom maštom sačuvan je u snovima vječne slobode, zauvijek.

- 20:13 - Jezik bez glave (43) - Isprintaj - #

02.03.2005., srijeda

Die die die my darling

Back to school! Sad definitivno žalim za bolešću… škola me umara više nego bolest.
Nije stvar samo u ocjenama i ispitivanjima… nego jednostavno onaj umor kada dođem nedovoljno naspavana u školu, gledam svu onu uobičajenu stoku, dođem u još gorem stanju iz škole, moram dovršit ručak, ne stignem se odmoriti (a kad stignem samo se prevrćem u krevetu), ne uspijevam se natjerati da učim, a povrh svega me sredinom dana kontinuirano počinje boljet glava…
Oh well, ali kaj se ja žalim… Ima ljudi kojima je puno gore. Trebala bi biti zadovoljna…
A sad, ipak me i ocjene bediraju. Znate ono kad nešto morate, npr. u mojem slučaju ispravit potencijalnu jedinicu (šmrc) kod bitchy profe, naučiti sve zaostatke kad postane frka (a sad je frka), napraviti još neke posliće u vezi s opet tom školom, i sve to u malom ograničenom vremenu…
I naravno, javlja se moja prva strana- nebudem ništ stigla, bolje da ni ne počinjem; pa onda druga- ne smijem si pokvarit ocjene, skoro sam prošla s 5, rekla sam si da budem prošla s 5, moram proći s 5!!!!; i onda treća- ma ništa ja ne moram, kak je dobar ovaj stari S&M album (da, za to imam vremena, bar usput ili late at night)…
Da me bar neko natjera da učim. To kaj me ne zanima i kaj budem za tjedan dana zaboravila, čim dobim neku ok ocjenu?! Eh da, baš to. Kad bi se bar svi ti predmeti sveli na par onih koji me zbilja zanimaju i izvan škole…bilo bi to super. Well…Dream on!!!
U biti, nemam inspiracije, ni vremena za neki pametniji post u zadnje vrijeme. A i kad dobim inspiraciju tada je to u krivo vrijeme, na krivom mjestu. Oh well…priče ili pjesme…next time, hope so.
Zadaća za danas…zamislite se nad ovim ako vam se da:

Unutrašnji Bunt
Unutrasnji bunt se u coveku javlja
usled bilo kakve represije i neslobode.
Njegovo javljanje je
krajnje prirodan i spontan proces
koji covek nikako ne moze
da izbegne ili spreci,
u njegovoj moci je jedino kanalisanje tog bunta.
Neko taj svoj unutrasnji bunt vremenom
stalno potiskuje duboko u sebe
i zavrsava kao isfrostriran
ili dusevno oboleo covek.
Vecina ga usmerava na pogresnog neprijatelja
i time ulazi u stalne konflikte sa drugima.
Takvi ljudi su spremni
da uniste sve ostale
misleci da su im oni krivi
za situaciju u kojoj se nalaze.
Vreme je da otvorimo oci
I ugledamo svog pravog neprijatelja!


- 23:28 - Jezik bez glave (37) - Isprintaj - #

01.03.2005., utorak

Against the stage

Izbrisan mi je sinoćnji post. Peh! Tako mi i treba kad koristim Internet Explorer, a sva sreća da imam i Operu… But, za kaznu evo vam osvrt na proteklih, khm, tjedan dana.

Bolesna sam… opet. Bar nisam u školi, većinom. Oh well, izbjegla sam neka ispitivanja, ljude koji me svakodnevno živciraju i možda koju lošu ocjenu. Ali ipak, nije tak lijepo kad me boli grlo na sve kaj gutam, a glava gnjavi svakih pol sata. Ali opet, i to bude prošlo…oporavljam se.
Optimizam? Yeah, sure. Drop dead.
Još uvijek mi puno toga ide na živce- 99 posto ljudi na ovom planetu, bespomoćnost mene da neke promijenim, mržnja, laž, pretvaranje… u biti, stare neizlječive stvari. Nothing new.
Our brains are on fire
with the feeling to kill
And it will not go away
until our dreams are fulfilled
There is only one thing
on our minds
Don't try running away
`cause you're the one we will find.

Sad but true… Inače, ne vjerujem ljudima, velikoj većini njih. Njima nije za vjerovat. Upoznala sam ih mnogo, a još ću ih više upoznati :/. Neki izmišljaju, neki lažu gadno, a kod nekih je riječ o bezazlenim lažima. Ali, takvi su ljudi. I što, da se pomirim s tim? Možda bi i trebala. Ili možda previše očekujem od njih? Da, podrška, iskrenost i razumijevanje su zbilja prevelika očekivanja. Da se vratim na početak, općenito ne vjerujem ljudima. Ne objašnjava mi se točan razlog zašto. Oh well, preporuka- ne pokušavajte ni shvatiti, gubitak vremena.
Živcira me i ova zima. Snijeg, neznam kolko stupnjeva i sve kaj već ide uz to. Jedva čekam da to prestane. A prestalo bude.
I sad, nije sve crno? Maby not. Simpsoni su ludnica, a sad kad sam doma imam ih vremena gledati. A tu i tam postoje osobe koje uspijevaju nakratko ubiti moju bezvoljnost. Da, cijenim ja i to kratko vrijeme kad se smijem i uživam…
Btw,
Bang your head against the stage
Like you never did before
Make it ring Make it bleed
Make it really sore
In a frenzied madness
with your leather and your spikes
Heads are bobbing all around
It is hot as hell tonight

Oh well, mogla bi ja odmorit svoje živce, i nadoknadit još jednu u nizu besanih noći. And I`ll bang my head…sure I will.
Sva sreća na discmanu, kompu i mojoj bujnoj mašti. I da ne zaboravim, i na ljudima koji ostaju na netu do jutarnjih sati pa mi rade društvo (afkors, kad se udostojim uopće pojaviti na netu).

I još samo nešto.- Jedna pjesma od Poa, nije najdraža, ali sve su njegove vrhunske. Napomena: me likes ending. Pa…uživajte, i pozdrav.

Alone
From childhood's hour I have not been
As others were; I have not seen
As others saw; I could not bring
My passions from a common spring.
From the same source I have not taken
My sorrow; I could not awaken
My heart to joy at the same tone;
And all I loved, I loved alone.
Then- in my childhood, in the dawn
Of a most stormy life- was drawn
From every depth of good and ill
The mystery which binds me still:
From the torrent, or the fountain,
From the red cliff of the mountain,
From the sun that round me rolled
In its autumn tint of gold,
From the lightning in the sky
As it passed me flying by,
From the thunder and the storm,
And the cloud that took the form
(When the rest of Heaven was blue)
Of a demon in my view.


- 09:57 - Jezik bez glave (34) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

This is out of our rage... and it’s grown
This is getting to be outta control
I’m a negative creep and I’m stoned
Daddy’s little girl ain’t a girl no more
Yeah! droan! stoned!

The blogz

O meni

Ne volim, previše toga. Mrzim, po potrebi. Ne nadam se, osim podsvjesno. Ne uživam, niti ne pokušavam. Žalim, samu sebe. Slušam, ali rjetko što zbilja čujem. Izgubljena sam, u vlastitom labirintu. Ne živim, ali nisam mrtva. Želim umrijeti, ali se ne mislim ubiti. Ne želim privuči pažnju, ali pišem blog. Griješnik sam, kao i svi ostali. Moja najdraža pjesma, otpjevana je tišinom. Slika, nacrtana bez sredstava. Ljepota je svudgje, u malim stvarima. Slijepa sam, za male tvari. Sreća, pronalazim ju u nesreći. Ja, samo čovjek. Smisao, nema ga. Dobro došli.

ICQ: 305-452-219

1, 2, 3, 4
Singled out the kids who are mean to me
Get straight a’s but they still make fun
I don’t give a, I’ll laugh last

Stayed in every night
Do my homework so I’ll be smart
Girls all say I’m a little fucked

Mommy I’m a good boy
Mommy I’m a fuckin’ savior
Mommy I’m alive

Mommy, can I go out and kill tonight

Rip the veins from human necks
Until they’re wet with life
Razor-blades love teenage flesh
An epidermoty
I’ll bring back a souvenir
For it’s my mommy’s dream

Can I go out and kill tonight, kill tonight

Killed a girl on lovers’ lane
I kept her toes and teeth
Every night I stalk around until I find my keep
I’ll bring back a souvenir
For it’s my mommy’s dream

Can I go out and kill tonight, kill tonight

Killed a girl on lovers lane
I kept her toes and teeth
Every night I stalk around until I find my keep, mommy
I’ll bring back a souvenir
For it’s my mommy’s dream

Can I go out and kill tonight, kill tonight
Kill tonight, kill tonight, kill tonight, kill tonight
Kill tonight, kill tonight

Can I go out and kill tonight, kill tonight
Kill tonight, kill tonight, kill tonight, kill tonight
Kill tonight, kill tonight



Poems By The Chosen Ones


ODE TO A NIGHTINGALE

by: John Keats (1795-1821)
I.
MY heart aches, and a drowsy numbness pains
My sense, as though of hemlock I had drunk,
Or emptied some dull opiate to the drains
One minute past, and Lethe-wards had sunk:
'Tis not through envy of thy happy lot,
But being too happy in thy happiness,--
That thou, light-winged Dryad of the trees,
In some melodious plot
Of beechen green, and shadows numberless,
Singest of summer in full-throated ease.

II.

O for a draught of vintage that hath been
Cool'd a long age in the deep-delv?d earth,
Tasting of Flora and the country green,
Dance, and Provençal song, and sunburnt mirth!
O for a beaker full of warm South,
Full of the true, the blissful Hippocrene,
With beaded bubbles winking at the brim,
And purple-stain?d mouth;
That I might drink, and leave the world unseen,
And with thee fade away into the forest dim:

III.
Fade far away, dissolve, and quite forget
What thou among the leaves hast never known,
The weariness, the fever, and the fret
Here, where men sit and hear each other groan;
Where palsy shakes a few, sad, last gray hairs,
Where youth grows pale, and spectre-thin, and dies;
Where but to think is to be full of sorrow
And leaden-eyed despairs,
Where Beauty cannot keep her lustrous eyes,
Or new Love pine at them beyond to-morrow.

IV.

Away! away! for I will fly to thee,
Not charioted by Bacchus and his pards,
But on the viewless wings of Poesy,
Though the dull brain perplexes and retards:
Already with thee! tender is the night,
And haply the Queen-Moon is on her throne,
Clustered around by all her starry Fays;
But here there is no light,
Save what from heaven is with the breezes blown
Through verdurous glooms and windless mossy ways.

V.

I cannot see what flowers are at my feet,
Nor what soft incense hangs upon the boughs,
But, in embalm?d darkness, guess each sweet
Wherewith the seasonable month endows
The grass, the thicket, and the fruit-tree wild;
White hawthorne, and the pastoral eglantine;
Fast fading violets cover'd up in leaves;
And mid-May's eldest child,
The coming musk-rose, full of dewy wine,
The murmurous haunt of flies on summer eves.

VI.

Darkling I listen; and for many a time
I have been half in love with easeful Death,
Call'd him soft names in many a mus?d rhyme,
To take into the air my quiet breath;
Now more than ever seems it rich to die,
To cease upon the midnight with no pain,
While thou art pouring forth thy soul abroad
In such an ecstasy!
Still wouldst thou sing, and I have ears in vain--
To thy high requiem become a sod.

VII.

Thou wast not born for death, immortal Bird!
No hungry generations tread thee down;
The voice I hear this passing night was heard
In ancient days by emperor and clown:
Perhaps the self-same song that found a path
Through the sad heart of Ruth, when, sick for home,
She stood in tears amid the alien corn;
The same that oft-times hath
Charm'd magic casements, opening on the foam
Of perilous seas, in faery lands forlorn.

VIII.

Forlorn! the very word is like a bell
To toll me back from thee to my sole self!
Adieu! the fancy cannot cheat so well
As she is fam'd to do, deceiving elf.
Adieu! adieu! thy plaintive anthem fades
Past the near meadows, over the still stream,
Up the hill-side; and now 'tis buried deep
In the next valley-glades:
Was it a vision, or a waking dream?
Fled is that music: -- Do I wake or sleep?

------------------------------------

WRITTEN IN NORTHAMPTON COUNTY ASYLUM

by: John Clare (1793-1864)
I AM! yet what I am who cares, or knows?
My friends forsake me like a memory lost.
I am the self-consumer of my woes;
They rise and vanish, an oblivious host,
Shadows of life, whose very soul is lost.
And yet I am -- I live -- though I am toss'd

Into the nothingness of scorn and noise,
Into the living sea of waking dream,
Where there is neither sense of life, nor joys,
But the huge shipwreck of my own esteem
And all that's dear. Even those I loved the best
Are strange -- nay, they are stranger than the rest.

I long for scenes where man has never trod--
For scenes where woman never smiled or wept--
There to abide with my Creator, God,
And sleep as I in childhood sweetly slept,
Full of high thoughts, unborn. So let me lie,--
The grass below; above, the vaulted sky.

-------------------------------------

A DAUGHTER OF EVE

by: Christina Rossetti (1830-1894)
A fool I was to sleep at noon,
And wake when night is chilly
Beneath the comfortless cold moon;
A fool to pluck my rose too soon,
A fool to snap my lily.

My garden-plot I have not kept;
Faded and all-forsaken,
I weep as I have never wept:
Oh it was summer when I slept,
It's winter now I waken.

Talk what you please of future spring
And sun-warm'd sweet to-morrow:--
Stripp'd bare of hope and everything,
No more to laugh, no more to sing,
I sit alone with sorrow.

-------------------------------------

THE CHIMNEY SWEEPER: A LITTLE BLACK THING AMONG THE SNOW

By: William Blake
A little black thing among the snow,
Crying "weep! 'weep!" in notes of woe!
"Where are thy father and mother? say?"
"They are both gone up to the church to pray.

Because I was happy upon the heath,
And smil'd among the winter's snow,
They clothed me in the clothes of death,
And taught me to sing the notes of woe.

And because I am happy and dance and sing,
They think they have done me no injury,
And are gone to praise God and his Priest and King,
Who make up a heaven of our misery."

-------------------------------------

A DREAM

by: Edgar Allan Poe
In visions of the dark night
I have dreamed of joy departed-
But a waking dream of life and light
Hath left me broken-hearted.

Ah! what is not a dream by day
To him whose eyes are cast
On things around him with a ray
Turned back upon the past?

That holy dream- that holy dream,
While all the world were chiding,
Hath cheered me as a lovely beam
A lonely spirit guiding.

What though that light, thro' storm and night,
So trembled from afar-
What could there be more purely bright
In Truth's day-star?

-------------------------------------

THE DANCE OF THE DEAD

by: Johann Wolfgang von Goethe
The warder he gazes o' the night
On the graveyards under him lying,
The moon into clearness throws all by her light,
The night with the daylight is vying.
There's a stir in the graves, and forth from their tombs
The form of a man, then a woman next looms
In garments long trailing and snowy.

They stretch themselves out, and with eager delight
Join the bones for the revel and dancing --
Young and old, rich and poor, the lady and the knight,
Their trains are a hindrance to dancing.
And since here by shame they no longer are bound,
They shuffle them off, and lo, strewn lie around
Their garments on each little hillock.

Here rises a shank, and a leg wobbles there
With lewd diabolical gesture;
And clatter and rattle of bones you might hear,
As of one beating sticks to a measure.
This seems to the warder a laughable game:
Then the tempter, low whispering, up to him came:
"In one of their shrouds go and wrap thee."

'Twas done soon as said; then he gained in wild flight
Concealment behind the church portal,
The moon all the while throws her bright beams of light
On the dance where they revel and sport all.
First one, then another, dispersed all are they,
And donning their shrouds steal the spectres away,
And under the graves all is quiet.

But one of them stumbles and fumbles along,
'Midst the tombstones groping intently;
But none of his comrades have done him this wrong,
His shroud in the breeze 'gins to scent he.
He rattles the door of the tower, but can find
No entrance -- good luck to the warder behind! --
'Tis barred with blest crosses of metal.

His shroud must he have, or rest can he ne'er;
And so, without further preambles,
The old Gothic carving he grips then and there,
From turret to pinnacle scrambles.
Alas for the warder! all's over, I fear;
From buttress to buttress in dev'lish career
He climbs like a long-legged spider.

The warder he trembles, and pale doth he look,
That shroud he would gladly be giving,
When piercing transfixed it a sharp-pointed hook!
He thought his last hour he was living.
Clouds cover already the vanishing moon,
With thunderous clang beats the clock a loud One --
Below lies the skeleton, shattered.

-------------------------------------

Counters
Counters