četvrtak, 18.09.2014.

Odustala sam.


Od seksa i muškaraca i ljubavne romantike.

I dalje mi se poprilično sviđa dostavljanje pisma putem pošte i slanje razglednica s onim tipičnim "wish you were here", i lijepo mi je kad netko s kišobranom pokrije i nekog tko je mokar do kože i smrzava se jer nije očekivao kišu, i lijepo mi je vidjeti stare sijede obješene izborane starce kako se drže za ruke dok šeću po gradu, i lijep mi je odsjaj sunca u kiši u krošnji, i lijepo mi je što ovaj usrani grad još nije uništio sve lijepe krošnje kao što je uništio onu aleju na relji prije par godina.

Ja sam gotova s ovim gradom, gotova sam s ljudima u njemu i spremna sam na nove pobjede. Na veće gradove. Na nove šupke koji nisu brat od neke žene koju znam ili bivši od neke druge žene koju znam. Ili brat i bivši od neke žene koju znam. Zajebavam se. Još nije došlo do toga. Koliko znam.

U svakom slučaju, mali grad, svi sve znaju. Meni je dosta. Odlazi mi se.

Bi li me tko primio? :)

- 22:47 - Pričaj mi. (12) - #