ponedjeljak, 07.04.2014.

Četiri.

Nedjelja, jedan popodne. Nos mi je začepljen, promukla sam, bole prepone. Čovjek bi se zapitao koji sam kurac radila večer prije. Dvadeset stupnjeva vani, oblačim kratke hlače, osmijeh, kaput ostavljam na vješalici.
Ispred me čeka Marina, donjela mi je keksiće. Sjedamo na klupicu, smijemo se, jedemo keksiće, pijemo neki sok, palimo jednu cigaru. Svaka svoju, naravno. Nismo više klinci da dijelimo. :)
Pričam joj svojih par lijepih uspomena od vikenda, više nije ni potrebno. Ljubila sam se. Starka mi je, naravno, promočila, kad sam pokisla u petak, ali samo lijeva. Pisala sam poruku, nisam gledala kuda hodam. A uhvatio me pljusak. Bend je bio dosadan. Vratila sam se kući u jedan i po, trijezna.
Subota je bila prečudna i sunčana, ljubila sam se, nisam pokisla. U praskozorje sam si skuhala zajutrak, najela se, zaspala u šest, sva nekakva neobična i nasmješena.
Par dobrih uspomena, par je dovoljno, ništa više, ništa manje. :)

- 11:14 - Pričaj mi. (0) - #