petak, 07.03.2014.

33.

Idem ja do prijateljice. U akutnom napadu tjeskobe. Bolesna je. Na putu zaključim da ću se ionako morati vraćati sama pješke, i da će mi trebati gasa da se opustim i dođem do doma živa i zdrava. Na pumpi kupujem dvije kutije cigara, pringlese, pivo i ledeni čaj. U sebi mislim, za mene pivo, za pičku sok. Umirem od smijeha. Nema nikog da me zaobilazi u širokom luku.
Sjetim se tandema debila, vidim kako jedan od njih ima drugog, onog signifikantnijeg na skajpu. Pederčine (kao karakterna mana, ne kao pogrdno seksualno opredjeljenje).
Ona ubija simse i kašlje u ruku, a onda joj neki aleksandar šalje poruku "jesi li ti ona koja se transformiše?". Nagovorim ju da mu odgovori "da. Ponekad, kad mi se da, pretvaram se u auto." Kad mi baca high 5, koristi ruku u koju kašlje svoje zarazne klice. Odmah odlazim oprati ruku. Ona se smije, a meni se ne da razmišljati da li se uvrijedila ili nije.

- 00:51 - Pričaj mi. (1) - #