nedjelja, 29.12.2013.

101.

E, zadnje vrijeme razmišljam postoji li prava ljubav (True love) u onom obliku u kojem ju prikazuju diznijevi crtići i rom-com holivudski filmovi. Na žalost, izgubila sam razgovor s Loch. o tome danas kad mi se srušio sistem dok sam pokušavala gledati spirit science. :D
Pa ću se potruditi da ga u što većim detaljima prepričam.

Pitanje je bilo gore postavljeno, bla, zanimalo me trebam li biti princeza da mi se dogodi prava ljubav. Redosljed crtića nije nešto pretjerano kronološki, al ajmo ovako:
Rapunzel je bila princeza, Flynn Rider je bio lopov.
Jane nije bila princeza, Tarzan nije bio princ, al je bio posinak glavnog gorile, pa je i mogo proć kao ajmoreć princ.
Meg nije bila princeza, al je zato Herkules bio polubog.
Jasmine je bila princeza, Aladin je bio siroče.
Tiana nije bila princeza, Naveen je bio princ.
Belle nije bila princeza, Beast je bio princ.
Nala nije bila princeza, Simba je bio princ. Ili u ovom slučaju, sin kralja lavova.
Pochahontas je bila kćer poglavice plemena, John Smith je bio mornar.
Kida je bila kćer poglavice, Milo Thatch je bio znanstvenik.
Marina je bila ambasadorica, Sinbad je bio pirat.
Fiona je bila princeza, Shrek je bio ogar.
Wall-e i Eve su bili roboti, ali s razlikom u datumu proizvodnje.

Dakle, odgovor na pitanje trebam li biti princeza definitivno je "ne", budući da razni crtići dolaze s raznim poukama. Kako je Loch. rekla, u Kralju lavova možemo vidjeti da iako si razmaženo i neposlušno govno koje je izazvalo smrt svoga oca, svejedno dobiješ ženu koja te godinama čekala i mislila na tebe i bila ti užasno vjerna.

A u Finding Nemo, kako je ono bilo, skupa završe samohrani otac skoro invalidnog djeteta i mentalno poremećena žena. Iako je to otvoreno polemici, budući da sam ja doživila odnos Marlina i Dory prijateljskim, a Loch veli da se Dory uselila kod njih i pomaže mu odgajati dijete. :D

Joj da. I Mulan! :D Mulan je bila muško. :D Eksperimentiranje sa promjenom spola. Zamisli tog jadnog (ne mogu mu se nikako sjetiti imena) njenog frajera zapovjednika, koji je vrlo vjerojatno osjećao nekakvu seksualnu privlačnost prema jednom od svojih vojnika, a kako mu je pao kamen sa srca kad je vidio da se radi o ženi? :D Da ne bi bilo da tu sad serem o tradicionalnim vrijednostima i da nisam za pedere, Disney mi ne izgleda kao da bi ikada poticao pederluk pogotovo kad vidiš da su svi klasici lijepo nacrtali tradicionalne heteroseksualne brakove i pusice tek nakon braka. Ah. Al Mulan mu je definitivno korak naprijed k tome bio. :D

Ako sam koga zaboravila (sem Snjeguljice, Pepeljuge i Trnoružice), slobodno. :D

- 18:17 - Pričaj mi. (17) - #