četvrtak, 21.11.2013.

140.

Sanjala sam zmiju koja me vrlo mirno htjela napasti. Odnosno, koja je pokazivala agresivno ponašanje svojstveno agresivnoj zmiji, ali nisam imala osjećaj da je agresivna. I zapravo, nemam pojma ni zašto mi se prijetila.
Htjela sam ju uhvatiti za glavu, zapravo malo ispod glave, da me ne ozlijedi. Nastala je gužva. Zmija se počela uvijati da se oslobodi, i ispod mjesta gdje sam ju držala na glavi se počela stanjivati kao kad žmikaš spužvicu za suđe. U sljedećem trenutku, zubi su joj bili zariveni u moju lijevu ruku, glava joj je ostala u mojoj drugoj ruci, a tijelo joj je palo na pod. Izvadila sam zub iz ruke i gledala kako mi ruka ljubičasti i otiče. Jebote kako je bolilo.
Znam da zvuči kao noćna mora, ali nije bilo straha. Samo užasna bol. A onda buđenje.

- 19:41 - Pričaj mi. (2) - #