srijeda, 18.09.2013.

Dvjesto jedan.

Past ću sutra zadnji ispit.
Jer je sutra, a ne preksutra, pa ne stignem naučiti.
To znači da mi se svi planovi nakon sutra urušavaju ko domino.
Ako padnem sutra, neću stići obraniti završni 24. i neću stići na upise na diplomski.
S druge strane, u hrvatskoj trenutno ne postoji ured za nostrifikaciju, a pretpostavljam da će mi i to trebati da nostrificiram diplomu koju sam dobila u inozemstvu, pa ako ni tog nema, onda ne vidim načina da upisujem išta ove godine. A ne vidim da upisujem ikakav diplomski kad je sljedeći termin obrana završnog u 10. mjesecu, a sve prijave za diplomske su do kraja ovog mjeseca. Jebo javne natječaje, da ih jebo.

U glavi mi se već par sati (dok učim) svađaju dva moja vlastita glasa. Jedan polagano, smirujuće šapće "ubij se kupino. ako se ubiješ, neš pasti zadnji ispit". :D Drugi pjevuši da niti jedan pravni predmet nije vrijedan mog života. :D
Nihilistična i hare krišna kupina for the win!!!111

Ništa, vratit ću se doma, položit vozački, i nekakav tečaj engleskog, možda volontirati i upisat diplomski dogodine bez nervoze. Ili otić u Kathmandu volontirati s djecom bez roditelja.

- 22:43 - Pričaj mi. (5) - #