nedjelja, 15.09.2013.

Dvjesto četiri.

Da napišem post prije nego potpuno zaboravim.
Naime, za vikend sam trebala učiti za dva, tri, četiri ispita. Al na kraju nisam ni jedan dopola.
Da stvar bude bolja, jučer sam se probudila u 10 u jutro da učim, zatim sam otišla na bankomat, prošetala, ručala, sjela da odigram samo jedan level, a zatim je bilo dva u jutro. Film smo gledali do četiri, zaspala sam u šest. :D
Danas se budim na jedvite jade u 11 u jutro, doručkujem, pokušavam se probuditi, ne ide, igram nešto, zatim se spajam na dečkov fejs, igram i na njegovom acc igrice, i sad je došlo do toga da toliko brzo igram da više nemam nigdje nikakvih života, sve je potrošeno, a bome je i moj potrošen, tako da sad ovakva bunovna i nervozna idem malo učiti, jerbo sutra ispit u deset u jutro. :D
Eh da, bila sam našla cimericu koja mi je trebala nać stan u dubrovniku, mislim, trebala ga je nać za sebe i za mene, jerbo ja nemam baš vremena jebavat se po dubrovniku, i onda mi je jučer javila da je našla bolju i mlađu cimericu koja će joj dati sve što joj treba, i tako sam dobila nogu. Radi tog sam nervozna. I radi tih jebenih zaredanih ispita.
Eto, baš sam se lijepo ispuhala sada. Idem ća prije neg se predomislim. e.

- 20:25 - Pričaj mi. (2) - #