Prokleto trojstvo

21 travanj 2009

Image and video hosting by TinyPic
Transparentno kljucam oči svima
nedorečenim i trulim ljudskim karakterima
moje drugo ja, zovite me Laura, sve drugima otima
dok se moje djevičanstvo na mliječnim zubima klima.
Eno moje drage sestre, zovite je Crvena
od iste je moje duše rastrojene načinjena
treća sestra magično zlokobna
srca su nam redom platinasta, kamena, drvena.

Image and video hosting by TinyPic
I dok blud teče venama kao nabujala rijeka
pomiješan sa kapima stogodišnjeg prošeka
za naše duše na svijetu ovom ne postoji otrova ni lijeka
tri smo sestre-jedno tijelo prokleto dovijeka.
Vežite me kašmirom da ne grizem nevine
da ne vide kreposne ženice u mojima očima gladne strvine
i da ne pišu o meni dnevne novine
šta će pisati osim: tako završavaju sve kurvetine.

<< Arhiva >>