sjenovita strana mog uma

subota, 16.07.2011.

U čijem si taboru?

Ponekad se pitam koja je moja uloga. Zašto sam tako drukčija od drugih ljudi. Razlika je u biti samo u jednom, to što ja slušam sebe,a oni (masa) slušaju druge. Dakle, nije problem što ljudi različito 'misle'......
Svi mi sve jako dobro znamo , što je dobro a što nije, što je prirodno, a što je izopačeno, samo se većina toga ne pridržava i žive u nekoj vrsti mamurluka il pijanstva, hipnoze...nevjerojatno.

I eto, priznajem , imam problema u međuljudskim odnosima, naime poprilično sam iskrena, jednostavno mislim da je sve ostalo jalovo i traćenje vremena i udovoljavanje nečijem prividu o odnosu.
Unatoč svemu tome, nisam jena od onih (možda upravo zbog navedenih razloga) koja se iskaljuje na drugima, ako me pukne hormoni ili mi padne šećer ipak pritegnem trzaj da se iskalim i odem rađe slušat mjuzu, ili pisat ili nešto treće. Ne psujem prolaznike jer me moji nisu voljeli kako treba, ne bacam flaše po asfaltu iz bijesa, ne bacam čini na nikog, ne guram se u redove i još uvijek pokazujem popriličnu vještinu tolerancije unatoč onome što znam vidjeti.

Ne prilazim ljudima unaprijed s nekim predumišljajem o tome tko su i što ih muči, i upravo to čini moju intuiciju aktivnom..

Ponekad mi se čini da je moja uloga da svojim postojanjem neutraliziram ovaj užasni 'čušpajz' od gorčine, gluposti i neznanja. I zato sam nekako sklona stati na stranu onoga što je u manjini, u što se upire prstom. Automatski primjećujem one što idu linijom manjeg otpora, i znam zašto idu njome.
(evo npr., ne volim baš nešto osobito Štulića, ali mora mu se priznat da je ostal svoj, koliko sam upoznata s njegovim djelom, utoliko što ima vlastite misli već dobiva bodove kod mene bez obzira što stoji u pozadini toga)

Nego..u manjini su oduvijek oni koji će reći-priznati-neznam? Možda ipak ne znam sve? otvoreni...
Uvijek kamo god da idem , gdje se god postavlja kakvo pitanje od velikog značaja, kakvo prijelomno pitanje gdje bi se mogla ugroziti ljudska mentalna udobnost (kaj je meni potpuno nerazumljivo, btw, izašto bi to itko ustvari HTIO'AL SAMO SE ČUDIM), SAMO PRATI kako će te odhebati prije nego što si izgovorio u koji 'tabor' pripadaš.... Što god vas pitali, samo gledajte ...samo kaži nešto od čega bi im moglo zažuljati pod guzicom....i već si otpao u njihovim očima. Ne poštuju te........

75 posto mase te neće poštovati zbog toga jer si se usudio misliti. Ugrozio si svemir, taj divni 'lepi mir', zločest si. Kradljivac si libida, i naprosto si...glup!! 'I nisi vise u mom taboru, mogao si biti!'

Ma sigurno je jedan od glavnih razloga zašto uvijek radije propitujem (mada to više nije ni potrebno) nego da se priklonim nekom kultu i trendu. Uvijek propitnem, jer to nešto traži od mene da se odreknem svoje pameti? Jeli u pitanju nečiji interes i čiji to? jel traži članarinu od mene?


Živciraju me oduvijek sve vrste grupacija koje postoje, jer znam da je u prirodi grupacije zatiranje čovjekove individualnosti i slobodnog odlučivanja. Zakoni klape su okrutni, još od male škole ljudi i djeca se dijele i izmišljaju pravila.

Pravi ljudski duh je postojan, nevidljiv i nikakve obaveze, članarine i prisege neće grupaciju učiniti postojanijom ili čvršćom. no timski duh nije ni svrha takvih grupacija....
I tako. Nisam ni u kakvom taboru, sekti, ni ne želim biti. Ja sam ja, na svoju ogovornost, nisam opterećena pripadanjem, ali mnogi ljudi oko mene jesu i oko toga im se vrte želje, odluke, sve. I dok tako razmišljam, uništavam svaku klicu tog virusa, ja sam imuna na taj virus i on me se ne dotiče. Kako? Jer sam svjesna.

Budite djetinasti, ali nemojte biti glupi.
Ako vas natko smatra glupim, ili neznam kakvim, zbog onoga što jeste, a intuicija vam govori da je pred vama magarac, onda znate da je to njegov propust, a ne vaš....budite cjeloviti. Budite srčani.

E imam recept- kokos, malo zobenih, deci jogurta, marelice ili ak imate, borovnice,(ili neko drugo voće, al meni su marelice bile pn pogodak) i posipaj malo kakaa i meda. Predobro nešto...za poživčanit kako je fino....


16.07.2011. u 14:26 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2013 (2)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (4)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (5)
Rujan 2012 (4)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (10)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (4)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (10)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (3)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (7)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (4)
Veljača 2011 (4)
Siječanj 2011 (6)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (10)
Lipanj 2010 (15)
Svibanj 2010 (13)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (10)

Opis bloga

Postoji taj neki dio mene koji bi do vječnosti filozofirao. Ne znaju svi za taj moj dio, ponekad izađe na svjetlo dana kao kakav biser. Ponekad čak i napravim nešto pametno... Ne volim taj svoj dio svijesti uvijek, ponekad me opterećuje, i uopće nije sexy, ali bez njega ne mogu.
Ovdje iznosim ponešto od svega.
U horoskopu sam strijelac, kao i u podznaku.

''I misao koja je zarobljena, kopni i tuguje.
Sputana misao, baš kao i zarobljena voda,
u toj sputanosti svojoj, ne dokazuju čari slobode.
Nesputane, teku voda i misao.
Misao ka vječnosti, a voda ka drugom agregatnom stanju.
U kretnji je čar slobode.
(blade777)

''Dobro se vidi samo srcem. Bitno je očima nevidljivo''
A.de Saint Exupery,Mali princ

''Koliko voliš sebe toliko popravljaš svijet oko sebe''
ksenija

''Anyone who is not on your same evolutionary and spiritual frequency will distance himself from you, while those who are on the same frequency as you will come closer to you. You will see how amazing it is to discover that everyone who needs to be by your side will ultimately appear in your life in the most spontaneous and divine manner. That's how powerful the mind is! "
Ricky Martin

''Prirodna osjetljivost za ono što je dobro i za ono što je loše najbolji je navigator za sve naše postupke i odluke. Prirodno klijanje vlastite senzitivnosti - ako se smijem tako izraziti - neusporedivo je učinkovitije od bilo kakvih autodestruktivnih i umjetnih pokušaja da "budem bolji". Stvari koje činimo ili ne činimo vrlo su često suptilni ispušni ventili čija zamjena drugim suptilnim ispušnim ventilima zapravo znači vrtnju ukrug; unutarnje povećanje osjetljivosti za određene pojave u nama i izvan nas jedino je pravo i trajno rješenje svih naših kriza svijesti.''