TIHO JE...

10.11.2021.



slika: digital art

Ispod mog malog balkona raste mlada trava neiscrpljena karakternom osobinom mog postojanja na ovom globusu.

Nisam se izuzela iz ovog čudnog dana koji mi najavljuje novi početak početka i baca jutarnji sjaj na oči neopterećene blagom svjetlošću, dok se noćna stihija bavila sa mnom na teži način i uronila sam u san teškim mislima, ali zvuk prekriženih bedara me probudio.

Nisam ponovo mogla zaploviti u dubine snova, jer se zora polako najavljivala, dok se noć opraštala i povlačila svoje tamne haljine prema beskraju otkud će opet doploviti i zauzeti svoje mjesto u kutu moje sobe.

U delti života koja se tako fino razdijelila ovog jutra astralni svijet moje duše nije uzburkan niti uznemiren.

Tiho je.

Volim takve jutarnje sate kad polako odlazim iza zrcala u polusvijet iluzornih rečenica, zabranjenih osjećaja i čudne slobode skidanja moje male maske koja je tako prkosno srasla sa licem moje duše i ne strepeći od skidanja onako bezimena i slobodna živi svoj život i to baš u ovoj mojoj mističnoj i nerazumljivoj poeziji.

Nebo boje tvog izdaha naklonilo se, pozdravilo me i otpratilo u trijadu igre ja, ne-ja i Noć.


napisano: 13.04.2012. u 07.00h na portalu Magicus, a iz moje 2. zbirke "PREDVORJE BIJELE TIŠINE"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/tiho-je


http://www.digitalne-knjige.com/varga2.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7889-28-9
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.