Dalmatinsko roštiljanje

petak, 16.02.2007.

Rodila se ideja

I tako na dan prvi probudim se ja i padne mi na um sagraditi roštilj.O zidanju znam nešto što sam vidio od susjeda kako zidaju a ustvari nemam pojma.Svi susjedi imaju roštilj lipo vani u dvorištu a ja neku pušnicu zatvorenu gdje se ujedno i suši mrs tako da kad ideš gradelat ili peku navisiti više nadimiš se ko panceta pa ti se neda više ni isti.A da negovorim o tome da se obavezno moraš tuširat poslije svakog ulaska u tu pušnice.E to će se bogme promjeniti!Na vjeću koje se sastaje za ručkom za prvu točku dnevnog reda stavio sam gradnju roštilja.Za neko divno čudo svi su me podržali(inače bude"ma šta ćeš to sad ,uvati se knjige bolje ,završavaj fakultet,zaposli se(kada svi čekaju da ja završin da me prime ".I tako odluku gdje da ga smjestimo u vrtlu su prepustili meni.Dvoumio san se između dvi pozicije al uz ponovno vijećanje odlučili smo se za najbolju opciju leđima roštilja prema sjeveru da zaštitimo od bure.Super sutra počinjemo sa skupljanjem materijala!

- 12:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis gradnje roštilja od temelja do krova i dalmatinski recepti



    Brojač okretaja






    nas smo tu sad

Linkovi

Pitanje je

  • Da li bi volili brati masline kao relaksaciju?
    Da
    Ne
    Samo ako se dobro placa
    pollcode.com free polls



    Na pitanja odgovaram

    gustanje@net.hr


    Kakvo će vrime






Prošlost