Tko je smislio CRVENO??

08 siječanj 2007


Ja ove godine, za novogodišnju noć, nisam nosila crveno. Kao ni prošle godine. Kao ni pretprošle godine. A prestara sam da bih se sjećala i prethodnih. Davno je to bilo :).

Ne sjećam se točno kada sam prestala nositi nešto CRVENO na novogodišnju noć. Totalna glupost. Znam da će mi godina biti upravo onakva kakvom je sama učinim. Ako budem radila, bila s prijateljima voljela, igrala loto, pazila na zdravlje, bavila se sportom i spavala 8 sati, biti će mi najbolja godina. Ako ne budem sama radila sve ili nešto od navedenoga, ne može mi pomoći niti da si kožu i kosu ofarbam u crveno.

Ili se to misli samo na sreću u ljubavi? Kako god, opet glupost! Ja ne nosim pa imam sreće. Znam ljude koji nose pa su zakinuti u svemu i svačemu.

Da mi je samo znati tko je taj ili ta tko je smislio taj običaj! I zašto crveno? Zašto ne tirkizno plavo ili žuto ili pink?

Mrzim razdoblje kada se dućani donjeg rublja zacrvene pred Novu godinu. Zgadi mi se boja koja je inače lijepa. Sve mi se crveni pred očima i zadnje što poželim je i na novogodišnju noć nositi nešto CRVENO.

Ja u Novu ulazim uvijek s mislima „Biti će najbolje“ i svaka bude. A crvenilo ostavljam svima ostalima ako im to daje osjećaj sigurnosti i sreće. Ja sam bila crna, po običaju :). Mom običaju!

Iako je prelazak iz stare u novu godinu već odavno prošao (čak punih 8 dana), ja si još uvijek pokušavam objasniti taj čudan običaj crvenila. Kada će to netko primijeniti???

Dok se ne promijeni, ja ću se i dalje inatiti i nositi crno, SVE crno :))))!

I biti ću i dalje sretna!

<< Arhiva >>