one love one life

utorak, 16.09.2008.

Susret na raskršću... poruka za Rebs... i jedan zaključak mali..

Image and video hosting by TinyPic

Na tom Raskršću si me prvi puta pitao da li ću biti Tvoja?... Ono što nisi znao je da sam tada u tom trenu već bila Tvoja svim svojim bićem.
16 godina. Prije punih 16 godina...
Ono što Tada JA nisam znala je da ću danas 16 godina poslje još uvijek biti Tvoja... više nego ikad ičija.
Reklo mi je jedno drugo posebno Biće da bi sve dalo da me nikada nije upoznalo... da me nikada nije srelo...
Kako bi moj život izgledao bez Tebe u njemu?
Kao Svijet bez Isusa Krista... Izbacimo Isusa iz kulture, iz umjetnosti, iz glazbe.... Praznina. Sve se dijeli na Prije i Poslje Tog 33 tridesettro godišnjaka iz Nazareta.
... Jesam li ja sad to Tebe usporedila sa Bogom?
Jesam.
Bogohulno?
Možda.
Svatko od nas ima svog malog boga kom se potajno moli.
Moj bezdan i moje sve... Živim Bez Tebe.
Bog je Ljubav.
Živim dakle bez svog privatnog boga?
Kažu da je Pakao ne prisustvo Boga.
Dakle, živim Pakao.
Ali još dišem... A dok dišeš imaš vremena za spas...
Danas je dan spasenja.
I dan kad se eto susrećemo Ti i Ja na Tom istom Raskršću... I bez da zastanemo produžimo svaki na svoju stranu.
Jesi li pogledao u retrovizor?
Ja naravno jesam.
I evo me... još uvijek gledam.

Ljubavnici rastavljeni tek što su počeli... Ipak, tako su se dobro razumjevali među sobom: Svatko je govorio za sebe, a šutili bi zajedno.
... Ali jednog dana On je izgovorio jednu riječ glasniju od druge. Cijeli glas mu se zaljuljao i ona je odgovorila gorko i preko volje.
Govorili su isti jezik, a da to nisu ni znali...
Dugo je bilo objašnjenje... Bitka kratka.
I rastali su se.
Svatko od njih bio je stvoren da se slaže ali nitko da čuje drugog.
Oboje su učili u istim knjigama čuda koja su govorili...
.. i kako su to bila ista čuda nitko od njih nije bio zatečen..

...šta imamo i šta smo danas Ti i Ja?...
... Psi kraj kanti za smeće spremaju se za večeru.

Image and video hosting by TinyPic

Poruka za Rebs:
I Rebs samo da ti kažem ubio me Žak jučer.. nočas... neprospavana noć za koju je on dežurni krivac... s Tim tipom nije se zdravo družiti.

Evo zašto:

Ugasio je moju Aladinovu svjetiljku... Rekao da sam lažljivica... Ništa mu nisam rekla.
I onda bacio se na mene kao na svog ljutog dušmana.
Ljubio me i milovao.
Šaptao mi je plačući da sam SVA njegova Ljubav u životu...
Moj Dragi već pere krv zločina u mojim suzama.


Image and video hosting by TinyPic

Zaključak, mali:
Želite li ostat skriveni nikad, ali nikad nemojte trčati za izgubljenim bakicama.

I da...
Predugo sam te čekala...dane i dane...
Lađe se ljuljaju i plima nadolazi...
Vrijeme je da krenem.

Zbogom.

Image and video hosting by TinyPic

Zbogom...

- 11:09 - Komentari (11) - Isprintaj - #