Anchi, i to je život !

06.12.2007., četvrtak

112. Krampusi među nama

Krampusi

Svi će danas pisati i pričati o Sv. Nikoli ali ja naravno moram biti drugačija.

Kao klinceza razumjela sam jedino to, da Sv.Nikola, iz nekog, samo njemu poznatog razloga, vodi KRAMPUSA na lancu. Malo sam odrasla (kak to ljepo zvuči, malo odrasla, ha ha) i vidjela sam da su još uvijek vezani lancima.
Sv.Nikola je šetao po trgovini i kupovao darove, a Krampus je sjedio za blagajnom i lupao štapom Sv. Nikole po podu, govoreći da se darovi plaćaju. Izdavao je neke dugačke papire sa ciframa od kojeg se i zdravom Sv.Nikoli zavrti u glavi. Ti blagajnasti Krampusi ne bace ni mali osmijeh prema nama a mi tako lako bacamo kune prema njemu. Trošimo svoje da bi kojekakve blagajnice krampusice dobili svoju plaču, da se robovlasnici Krampusića voze u dobrim "krampomobilima", da troše na svoje "krampoljubavnice". Množe se i pare s razlogom, da ne bi zemlja "Krampogovina" ostala bez potomaka. Svi Krampodomoljubi se sjatili u Metropolu i žive na "kramposnobovski" način, u prijevodu to znači: žive na račun nas malih Sv.Nikola. SVI SMO MI SV. NIKOLA.

Mislim...mislim...čini mi se (nije dobro kad previše mislim, umara me) da će opet našom ljepom vladati Krampusi. Mi kao neki sveci ne želimo se nikome zamjeriti, mi patimo, mi se borimo živjeti život. Ma koji život? Po kojim zakonima živimo život?
Tu ponovo dolazimo do zaključka "KRAMPUSOVI ZAKONI". lud


BTW jeste li ikad zapitali zašto je Krampus (ili kako ga god zvali) često obučen u sado-mazo - like opremu? Tip je obučen u crnu kožu s rogovima i repom. I često ima bič ili šibu. burninmad
Malo sam čitala o tom "biću" tu i tamo i čini se da je on ostatak predaje o Lokiju.
Sv.Nikola (Sinterklaas, Father Christmas, Santa Claus) je zapravo ostatak nordijskog božanstva Thora. Thor je imao svog vječnog dosadnjakovića Lokija, božanstvo koje je samo znalo za zajebanciju i orgijanje s bilo čim što mu je palo pod ruke. Žene, muškarci, životinje, biljke, sve.
Kad je počelo pokrštavanje nordijaca, Thor je mogao postati ovaj bradonja, a Loki nije mogao službeno postati ništa. No nisu ga zaboravili. Narodna predaja ga je postavila za Krampusa. Krampus je došao i do Austrije i skupa s tim, do sjevernih dijelova današnje Hrvatske koja je bila u Austro Ugarskoj. Da, Zagreb je oduvijek volio oponašati Beč. hrvatska(imamo i tramvaj aha...)

Krampus se često prikazivao kao nekakvo pagansko dlakavo biće sličnije kozi nego humanoidu, ali ni to nije vječni prikaz. Sve češće se počeo prikazivati kao čovjek obučen u crnu kožu, dlakav, repat i s ogromnim natečenim crvenim jezikom (a što ste mislili, da će biti umjesto jezika?) te kopitima, simbolom jarca, pohotnog Sotone. Imao je i lance. Zašto me to tako strašno podsjeća na popularnu sliku sado-mazo-a i gnjusnu bestijaliju? Na "neke" parade po našem gradu, po Berlinu...? Sve me to na nešto podsjeća ali moje vijuge ne funkcioniraju najbolje po danu... Na što me to podsjeća...???

Krampus, tj. Loki, bio jedan od glavnih dijelova bestijalnih običaja pagana. To vam je ono kad se ljudi seksaju sa životinjam, (da ne bi netko ostao uskraćen za informaciju). Kad bolje razmislim, tu ima i skatofilije. stalno mu se vidi šupak, (sram ga bilo fuj, bljak...) a imao je dugački debeli belj crveni jezik ( e o tome bi se mogao čak i post napisat, kaj je, je).

Dakle, Krampus je zapravo bestijalno i pomalo pedofilsko (eto sjetila sam se na što me podsječa) stvorenje koje se uvaljuje u običaje Crkve. Dlakavi manijak u crnoj koži s kopitima i rogovima, koji ima bič/šibu, ne bi trebao biti čak ni blizu djece (da ne postane još i pedofil, navodno je to virus koji crkvom vlada).
Zanimljivo. Sljedeći put kad ga vidite na cesti, šutnite ga u jaja. Ili još bolje, u onaj debeli, dugački crveni, belj natečeni jezik. Tamo ga vjerojatno više boli.

Tko se boji KRAMPUSA ???
burninmad


I svejedno, na kraju, svim Nikolinama i Nikolama… Sve najbolje za njihov dan… I sretno svim Varaždincima, pomorcima i ostalima kojima je Sv. Nikola zaštitnik… A ja ću još jednom proviriti u svoje čizmice kad se vratim doma (zato i idem van u tenisicama)…
Tko zna…možda se dragi svetac sjeti jedne malo starije (malo prosjede ali friško ofarbane) djevojčice…
mah

Sljedeći post je već spreman.
- 09:52 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2014 (1)
Rujan 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (9)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (17)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (5)

Ančica - Anchi