Zmayski z Brega landra naokolo

28.04.2011., četvrtak

Memorijalni centar "Nikola Tesla"

Možda osobno i nisam bogzna što naučio u ovom "muzeju", ali to nije zato što je toga malo ili loše prikazano i ponuđeno; toliko puta sam bio u zagrebačkom Tehničkom muzeju (koji ima čitav jedan dio zgrade odvojen za Tesline uređaje) pa sam se već kao klinac oduševljeno nagledao munja, iskrenja, kaveza, rotirajućih jaja i sveg ostalog da mi ovaj centar zapravo i nema otkriti što novo.

Svidjela mi se jedna Teslina misao:
"Ne žalim što su drugi
pokrali moje ideje.
Žalim što nemaju svoje!"


Sve je suvremeno i profesionalno zamišljeno i dizajnirano, kvalitetno izrađeno i zabavno prezentirano (osim web stranice :-/ ), tako da sigurno može pružiti sate informativne zabave, naročito obiteljima ili penzićima. (kao što sam ja ;-)

Tu zapravo i leži najveća vrijednost ovog centra; dok sam bio tamo, u to kišno proljetno poslijepodne - četvrtkom! - došla su tri autobusa turista (brojni Talijani) i desetak automobila. Svaki projekt koji dovede turiste posjetiti ovaj kraj i ostaviti svoju lovu i ovdje je više nego dobrodošao - ovakvi krajevi su do nedavno nazivani "pasivnima", a uz današnje kvalitetne prometnice tako su lako dostupni. MC Nikola Tesla je pravi primjer profitabilne i pogođene turističke investicije...

- 15:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.