Zmayski z Brega landra naokolo

17.11.2009., utorak

Za koga djeca pripaljuju svijeće?

Kod glavnog spomenika grupa djece pripaljuje svijeće. Domovinski rat je za njih samo stranica iz udžbenika povjesti, nemaju ni 10 godina - no ipak je lijepo vidjeti kako mladima sva ta zbivanja i stvaranje Hrvatske države neće biti nepoznanica. Ipak, ne želim se razniježiti; prisjećam se kako sam ja u njihovim godinama išao na Petrovu goru ili Jasenovac - pa mi je to značilo koliko i posjet muzeju Seljačke bune i Gupčevoj lipi - samo radost puta i pijetet prema nečem nepoznatom i teško shvatljivom.

Dok odlazimo sa groblja primjećujem kako nas pomalo uplašeno pogledava starija žena u crnini; ipak smo mi velika gomila krupnih tipova, u crnom i u koži. Pomišljam; ovo je lako mogla biti i moja mama. Ljubazno je pozdravljam a ona mi se osmjehuje i klima glavom. Nosi cvijeće na grob.
- 10:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.