Zmayski z Brega landra naokolo

28.10.2009., srijeda

Osijek neće nikada biti Ocek

Ulazim u Osijek i malo se skićem centrom. Valja mi predahnuti - zapravo nisam zastao na duže od dvije-tri minute otkako sam krenuo - a i gladan sam ko' vuk! Parkiram uz gradsku tržnicu u Radićevoj; tu je pizzerija As gdje sam jednom dobro klopao. I sad imaju fakat dobru pizzu - a čujem i da im je mesina više nego OK. Preporučam.
"X" marks the spot.
Bilo bi baš zgodno malo zastati, prošetati Korzom i uz Dravu, sjesti negdje na sunce i pojesti kakvu ukusnu slasticu - miran je i sunčan dan, bez vjetra, idealan za opuštanje i škicanje komada - ali cesta zove! Dan je kratak a sjediti negdje može se i navečer.
Izlazim iz grada i nailazim na OMV-ovu benzinsku; rekoh, ajde da Tenu počastim 100 oktanskom bengom; to još nije srkala. Nije ona izbirljiva; 95 ili 98 - isto joj je. Kakva je, vjerujem da bi se zadovoljila i sa prastarim Regularom 92. Možda sam naivan, ali kao da radi malo glađe, mirnije sa ovom "juhom"...
- 14:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.