Zmayski z Brega landra naokolo

02.08.2009., nedjelja

Od Broda na Kupi laganim ritmom krećem prema Delnicama; valja mi tankati. Na pola puta, na cesti kroz šumu nailazim na "roadkill"; auto je udario kunu! Pa nije ni čudo da nam ekonomija šepa kad gazimo nacionalnu valutu ;-) Ovaj put ne propuštam priliku; stajem i mičem popriličnu smeđe bijelu zvijerčicu s ceste (još je svježa, i cijela) i pogađamo se oko cijene tog milosrdnog čina - slaže se da mi da rep ako je bacim u šumu, da je ne razgaze po cesti. Odrežem joj rep i kačim ga na motor - živjele sedamdesete! Kasnije sam sebi izgledam kao mračni divljak dok istim tim nožem mažem paštetu na kruh...
U Delnicama na benzinskoj dok provjeravam tlak u gumama primjetim kako me mala svjetlokosa nordijka, curica od kojih desetak godina gleda netremice; stoji i ne skida pogled s mene. Namjerno je ne gledam, dovoljno je glupo i ovako - no kad kresnem Tenu i krenem uz lagano turiranje, uputim joj jedan pogled i vidim njene velike svijetle oči kako me prate prema cesti. Vozim i mislim si; za pet - šest godina će neki tip dobiti prekrasan poklon, samo zato što nosi crnu obleku i vozi motor, ni ne znajući da mu je to donio jedan kratki pogled hrvatskog bajkera. Ha; zovite me pervertitom, zovite me prljavom muškom šovinističkom svinjom, samo me ne zovite telefonom...
Krivudam cestom sa zapadne strane Risnjaka - ovaj put neću do sela Razloge, gdje Kupa izvire. Ukoliko netko želi na izvor Kupe, do tamo vodi dobra cesta, a petnaest minuta od sela nalazi se izvor ispod impozantne 150 metarske Gavranove stijene. Kupa se rađa kao rijeka iz dubine, izvire iz stijena i odmah na izvoru je 20 metara široka; to je mjesto upravo iskonske snage - ako volite prirodu posjetite ga svakako.
Ja nastavljam brojnim serpentinama do Čabra; cesta je kao sljemenska, ali tri puta duža. Čabar je začuđujući gradić; nigdje i ničemu na putu, usred šuma u kanjonu malene Čabranke, živopisan kao s razglednica u švicarskim Alpama. Nastavljam niz dolinu Čabranke i nešto prije Osilnice - gdje se Čabranka i uljeva u Kupu - kod Zamosta razbijenom cestom kroz šumu, preko brojnih serpentina vraćam se natrag na cestu prema Tršću.
- 12:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.