Zmayski z Brega landra naokolo

22.07.2009., srijeda

Skela preko Save

Usred vreline popodneva, dok sunce piči kao da ga je netko okrenuo na maksimum, dolazim do skele pred selom Kratečkom. Spuštam se do Save, skela je na drugoj obali i dok razmišljam ima li smisla da ih dozivam, skelar pali motor i praznu skelu vozi na moju obalu. Manevrira kormilom, spušta rampu, ja vozim Tenu na skelu, on ponovo pali motor i prebacuje me preko - i to naplaćuje 4 kune! I izdaje mi uredan račun za tu vožnju. Kaj bi rekao naš narod; unglaublich!
Naravno da sam mogao nastaviti i lijevom obalom Save do Siska - ionako idem u tom smijeru - ali nikad nisam išao skelom preko rijeke i baš mi se prohtjelo vidjeti kako je to. Zgodno je i zabavno, ali baš ne znam kada ću si to moći ponovo priuštiti, ipak je to cijena od pola kave. Za motor. Za bicikl, tri kune. Pješaci, dvije. Pa sad ti daj...
- 14:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.