Zmayski z Brega landra naokolo

22.07.2009., srijeda

Moslavina, Lonjsko polje i Banovina

Tko je vidio najtoplijeg dana u godini u podne ići na usijani asfalt? Ja sam to vidio! Danas imam vremena, ergo, danas idem! Obavljam par sitnica po gradu, usput kupujem novo ulje za Tenu (red je, 5.000 km ove sezone je iza nas...) i krećem do kaznionice u Lipovici. Ko zna, ako budem dobar, možda me odmah i puste van. Teta policajka na porti kaznionice mi se smiješka kao da bi me rado malo vezala... no, brzo sam tamo svršio i opet sam na cesti. Ako ništa drugo, ovakva vrućina ima i svojih prednosti; ceste su prazne i zovu na brzu vožnju i rezanje zavoja! Njami! Vruće je, ali nema vlage u zraku i iznad 8 banki vjetar jednostavno miluje.
Nastavljam dalje za Kutinu i Novsku, pa se vraćam do Subocke jer sam promašio skretanje za Krapje; hoću do Lonjskog polja doći i ovim, alternativnim smjerom, od istoka, i nastaviti na zapad, prema Sunji. Smjer je možda interesantan, kao i nevjerojatna arhitektura u Staroj Subocki - planska seoska drvena gradnja s kraja pretprošlog stoljeća, a sve kuće u selu poslagane uredno kao po špagici - no ceste su grozne. Što bi kazli Japanci; Samajama, prava Samajama. Cesta se upravo obnavlja - vraga obnavlja, u takvom je stanju da je čak ni ne krpaju, postavljaju novi sloj asfalta punom širinom, i to baš danas! Na nekim dionicama vozim zemljanim putem uz cestu; asfalt je upravo nanesen, i još je toliko vruć da sam opekao prste dok sam pipao mogu li na njega gumama - prsti će biti u redu, ali vizija rastopljenih guma mi je izgledala gore od slaloma uz cestu.
Ova "prostoproširena" slika je na mjestu gdje Sava menadrira za 180°; kod Ivanjskog Boka. Temperatura 36°.
- 12:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.