Zmayski z Brega landra naokolo

11.07.2009., subota

Curica me hoče zamuž zeti...

Tak se ja vozim i gledim svoje posle kad mi se odjemput iza vugla pokaže pravi komad ženske u svoj raskoši; Ivanščica, dekla vu zelenoj kiklji. Vidi da je gledim s otprtimi gopcem, namešta se kak flundra, vrti rit i nudi se kak da je samo mene čakala. Smeši mi se kak prava zagorka; "Kaj je, mali, bi htel malo z menom? Ima ti tu dost "štofa", fletno vupri, nikaj meni ne bu..."
Gledim je pak si mislim; već me je jemput zjahala kak mulca, sveg me je spotrla - boljše da se ne pravim fakin i skačem na saki njen mig; bum se pravil da niš nisem ni čul ni vidil, malo bum okoli nje hodil, pa gda sem stoprv ziher da nem sam tak ispal dečec, onda bum ja...jemput... valjda...
- 15:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.