yazza

srijeda, 21.11.2007.

nevolje s bankama :(

da imash i da nemash. dobar naslov za knjigu. odgovarajuci naslov za moju svakodnevnicu ovih dana.
na zhalost.
prije neki dan sam pokushala da platim u prodavnici mojom debitnom karticom, neshto shto svakodnevno radim - rutinska pojava. rekli mi da ne mozhe - kao da je prazna kartica.
provjerim na bankomatu - ne mogu da uzmem pare ni odatle...
prvo shto mi je palo na pamet je bilo da su me opljachkali :(
onda su pochele peripetije - ne mozhesh naci nigdje broj na koji da nazovesh i da pitash shta je. jedva nadjem nekakav, tamo mi kazhu da imaju problem sa softwarom i da ce sutra sve biti ok...
sutradan odem opet do bankomata - opet djon...
ajde u banku - na jedan shalter, poslije na drugi... jednu tranzakciju nisu odradili i dok to ne zavrshe mogu se samo radovati novcu koji stoji spremljen na mom rachunu i nishta vishe... a kad su mi rekli da je rok do 45 dana zamalo me nije strefilo...
elem, danas sam odluchila da im kazhem shta ja mislim o tome - opet trazhi neke brojeve banke - jedan pa drugi... na kraju sam im spustila slushalicu, jer su me ostavili da chekam duzhe od 2 minuta dok mi daju josh neki broj telefona :(
nakon desetak minuta su me nazvali i odjednom je rok postao do danas popodne, a ne do nakon 45 dana...

sad me malo strah otici do bankomata jer ako opet bude djon, osjecacu se malo kao u ratu - ono, moracu umijesiti hljeb ili skuhati palentu... dobro pa bar imam brashna - kukuruznog i ovog normalnog u nekim malim zalihama... samo se nadam da ovo ne potraje, jer ako ja trebam uzimati pare na zajem kod svojih para... eh... onda cu sutra lijepo u banku i trazhiti da mi ukinu rachun i da mi daju moj novac i onda cu ga chuvati pod dushekom, nemam mi druge!

i to sve zbog jedne traznakcije koja je ishla preko interneta, da bi se odradila brzhe, da bih izbjegla redove pred shalterima, da bih ushtedjela na vremenu... mislim - koji smo ono mi vijek??

- 15:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #