Ispovijedi ogorčenog uma lovca na vjetrenjače

petak, 10.03.2006.

OPROSTITE MI ŠTO SAM MUŠKO

Opet su me počele nepotrebne pizdarije pratiti. Taman kada sam pomislio da sam uspio shvatiti mali djelić ženskog mozga, dogodi se neko sranje iz ničega i cijela moja teorija i formula za daljnje dešifriranje padne u vodu.
Čak sam na kraju ispao bezosjećajan. Točnije, ja ne znam pokazivati osjećaje, "namjerno ih prikrivam". Dobro, iskreno baš ih i ne znam pokazivati, malo sam otupio zbog kojekakvih razloga u kategoriji spartanskog odgoja i sličnih popratno-neugodnih sadržaja, ali nisam baš totalna panjina. Ja se malo drugačije izražavam. A ako to ne shvate, e onda imamo problema u (neverbalnoj) komunikaciji. Oprostite mi što ne rastopim na slatkog plišanog medvjedića u izlogu ili na pojavu tuđeg malog djeteta. Da, slatko, točka. Ili prilikom malo intimnijih odnosa, ne … ne radim … ne radim ne znam točno što i odmah sam "Ledeni kralj"! Pa muško sam! Ne mogu vrištati.
Nisam siguran što bi točno trebao raditi da bi bile zadovoljne. Biti cura?
- 06:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>