VISOKO PODIZANJE KROVNIH GREDA ...

Image and video hosting by TinyPic

...lijepljenje ogledala

i nešto

...krpljenja i kotlokrpljenja


samosanacije

10.04.2012., utorak

O Volvima i ribama



Image and video hosting by TinyPic

taj Volvo je li... bio je to divan auto. totalno kul bez ikakve sumnje.
toliko staromodan da je to teško zamisliti.

ali... koliko me taj benzin koštao... pfu.
pa sam kupila taj neki mali, malecki, majušan crni, ali isto van standarda.
i dok mi je tip tog majušnog (prava prilika!) prodavao,
rekao je: - evo sad imate jedinstven auto u gradu.
ja sam rekla: - ali ja neću jedinstven auto, ja već imam jedan jedinstven auto... ja hoću normalan auto.
a onda sam kupila drugi jedinstveni auto i sparkirala ga u svoje dvorište.
pa sam tri godine imala dva jedinstvena auta u gradu.

a kad uzmem i uredski... to kad nastupi frka sa gumama - zna biti i gušće...
(mislim ta promjena ljetne u zimske, zimske u ljetne... uvijek kasnim po par mjeseci, u stvari stalno imam suprotne)
i jednom kad je Karmen dolazila k meni, (na vrh brda... precizno)
zove me s moba... s ulice i kaže: - ti nisi normalna, imaš tri auta u dvorištu... ti zbilja nisi normalna. di da ja sad parkiram?

no eto... onda sam odlučila prodati Volvo, a i mali unikatni, pa prvi put u životu... imati barem normalan auto,
... kad već fali normale,
pa sam došla u ured i rekla prijateljici Mirni: - Mirna, aj mi prodaj auto.
mislim ta se kuži u aute... ono, za ne povjerovat,
a vozi i motore...
i sjedne ona do mene i onako... u dvije minute stavi sedam oglasa za taj mali na sva glasila ove zemlje,
a ja je gledam totalno impresionirano... i mislim: - ok... nisam ni ja glupa. sad ću ja i Volvo tako.

i sjednem i... da skratim - otelo mi tri sata života. dva oglasa.

ali sam još nešto i zbrljala u svemu tome, naravno...
i uglavnom sam u istom plavom glasilu stavila isti oglas - dvaput,
ali da ne bi bilo banalno i dosadno (jer toga se ovdje bojimo k'o vraga) - s dvije različite cijene!
(ovo je ograđeno mjesto za smajli)

i sad... zovu ljudi pa pitaju: - a vi prodajete dva Volva?
hjah, trebalo mi je da shvatim...

e sad... širi kontekst...

najširi kontekst je taj da ono što mene ne zanima, to ne postoji
(to sam sigurno rekla bar 786 puta)
pa recimo auti... tough... a i oglasnici...i sve tako neke stvari.
tu sam skroz nesposobna i ne mogu se natjerati da se osposobim.
eto, ne mogu.
pa je recimo moj mali malecki (prava prilika, kažem) i sad u nekom glasilu,
i dobijem ja jučer mail - a jel možete vi staviti i sliku tog auta?

i što da vam kažem... ne mogu.

ja... koja otfotkam 786 slika tjedno
i objavljujem ih i bluram ih i radim galerije i rušim servere i zasipavam ljudima inboxe... ne mogu odslikati svoj auto!
...i poslati jednu sliku mailom

eto... to je jače od mene
ne mogu...

a malo uži od najšireg konteksta je bio taj da sam ja u toj fazi bila totalno... uf,
emotivno slomljena i bolesna nešto,
a strepila sam da sam još bolesnija...
i bila sam totalno izmučena raznim doktorima i šavovima i punkcijama, totalno...
i užasno nesretna.

i kad bi me netko nazvao... ja bih se javljala glasom tipa ono - koji k hoćeš?
(to da sam na pitanje koji je motor unutra, iz knjižice glatko isčitala "OTTO ČETIRI TAKTA"... o tome već postoji zaseban post)
no uglavnom... nazove taj neki fini glas, i ja tom glasu, prvom od njih ne znam koliko,
ne kažem: - koji k hoćeš, nego ono... pristojno pozdravim.

on kaže: - Vi prodajete Volvo?

ja: - da, ali ne dva.

on: - koja sad dva?

ja: - zabunom sam stavila dva oglasa (tu nešto još ubacim, kao smotana), pa ono... recite na koju cijenu ste se navukli, mislim... da si ne krademo vrijeme.

on: - ma nije bitna cijena. ja sam zaljubljenik u taj model Volva. recite mi prvo o autu... ne razumijem zašto ste napisali da nije u izvrsnom stanju.

ja: - ??? pa kad nije.

on (čudeći se): - joj Vi ne znate kakvi su ljudi. svašta napišu.

ja (čudeći se): - mislim, što da napišem da je u izvrsnom stanju, pa Vi onda dođete i što onda? ukrali smo si vrijeme.

on: - ja Vas razumijem... ja sam isti takav.

i tu mi sad nešto kako se razumijemo... pa onda ja opišem Volvo u pravom autentičnom neizvrsnom stanju.

on: - i koja je cijena?

ja: - gledajte... tamo piše ta druga cijena, koja ni ta nije ona prava, jer je Mirna rekla da bih se ja sad tu trebala još nešto kao cjenkati, ali meni Vam to sve ide tako na živce... napumpavati cijenu, da bih se kasnije mogla cjenkati, pa smo onda kao i Vi i ja zadovoljnji... mene to strašno nervira i krade mi vrijeme.

on: - joj, ja sam vam isti kao i Vi. ni meni se to ne da. ja sam Vam svaki auto koji sam kupio - preplatio, a svaki koji sam prodao - dao ispod cijene.

ja: - jeste Vi možda riba u horoskopu?

on: - jesam. 21.2.

ja: - !?!?!!!!! i ja...



eto!
kupio je moj auto.

riba rođena 21.2.



p.s.
danas mi se pristojni tip javio pristojnim pozivom na pristojnu vožnju u obnovljenom Volvu.
uglavnom... auto je u izvrsnom stanju! štedim da ga otkupim nazad.
u međuvremenu...







prava prilika!

tessa k


- 21:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2016 (5)
Kolovoz 2015 (2)
Lipanj 2015 (6)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (6)
Studeni 2012 (6)
Listopad 2012 (10)
Rujan 2012 (15)
Kolovoz 2012 (15)
Srpanj 2012 (8)
Lipanj 2012 (7)
Svibanj 2012 (6)
Travanj 2012 (12)
Ožujak 2012 (6)
Veljača 2012 (13)
Siječanj 2012 (6)
Prosinac 2011 (9)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (8)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (7)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (10)
Ožujak 2011 (7)
Veljača 2011 (7)
Siječanj 2011 (3)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (4)
Kolovoz 2010 (4)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (5)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (2)