Ne postoji nacin da Te ne zavolim

29 siječanj 2007

Mnogo puta izgubim rijeci...inspiraciju...sebe...
I mnogo puta se sretnem sa tudjim osjecanjima, izrecenim u njihovim momentima ceznje i ljubavi.
Mnogo puta se poistovijetim sa istim..
Ovaj put Ti poklanjam sve.

Da bih uistinu osjetio tebe, uistinu vidio ono sto jesi, ne uspijevam koristiti samo razum... to je nedovoljno, povrsno, ograniceno, blijedo... Pokusavam te osjetiti svime sto nosim u sebi... Zato te promatram u dodiru... u oprezu usana dok polako prinosis salicu tople kave... u hirovitim prstima sto ukrocuju nestasni pramen... u laganom stisku ruke, trncima utkanom pozdravu na mome dlanu... Zato te slijedim u ocima kojima zamišljeno zuris kroz prozor... čijim sjajem ocrtavas smijesak... cijom njeznoscu razapinjes mene... čijim skretanjem sapuces o nesigurnosti... u sebe, u mene, u nas... Zato te slusam dok plaho dises... dok u plamu vices iza rumenog vela... dok tisinu razbijas melodijom smijeha... dok ispisujes sebe, oko mene, kroz mene, u meni... I zato te ceznem... zato te zudim... zato te snivam... zato te u sebi imam sve vise i vise... i ne postoji način da to vise sprijecim... ne postoji način da zatvorim sebe pred tobom...
...
...ne postoji način da te ne zavolim.

(Pisac anoniman ovim krajevima)

<< Arhiva >>