Cuvam te

31 prosinac 2006

Vesto skrivam tvoj lik,
od ljudi pomalo zlih,
ko trn u oku sreća je za njih.
Nije mi teško jer znam
sa tvog su mi lica dar,
suze i smeh za dusu su lek oduvek
Prste sklopim u dlan, pred novi dan,
zeljo jedina dobro znaj...

Cuvam te, ne dam nikom da te dira,
na dlanu si moja tajna urezana,
Cuvam te, gde god krenem imam te,
na dlanu si ti moja linija zivota,
ljubavi...

Aleksandra Radovic


Prekasno je da Ti pisem poeme, da vezem i ukrasavam rijeci usnule...
U Novoj godini Ti ostavljam sebe, moje poljupce i dodire,
i jednu pjesmu koja svaki put sjeca na Tebe...
Te quiero.

Tvoja N.

Prvi snijeg

30 prosinac 2006

U Tvom zagrljaju i zamracenoj sobi.
Sitne pahulje skupljene na prozoru,
mole da se pridruze i sklone od vjetra.
Uzimas pregrst i ispijas ih vrele sa dlanova.
Ostavljas dvije na mojim zaspalim usnama.
Sreca je osjecati Te, udisati, zivjeti.
Sjeta je odavno utonula u ponore.
Nestalo je sve sa istopljenim pahuljama,
a ostali samo mi, u jedno spojedni,
u potkrovlju malenog dvorca, samo naseg.
Jos jedan dodir prstiju Tvojih, dovoljno
da znam da bez Tebe udahnuti ne mogu.

(U sjecanje na jedan novembar...)

Soneta od secera

12 prosinac 2006

Da, volim da sam u centru Tvom,
Centru Tvoje paznje,
Tvojih pogleda, Tvojih dodira.
Volim da me milujes ocima
I da mi se smjeskas,
dok zatvorenih ociju lebdim u ekstazi
Tvojih poljubaca.

Ma buni se koliko hoćeš,
I sa osmijehom
I bez njega!
Moj si,
I moji su dodiri Tvoji!
I polazem pravo
Da s njima raspolazem,
Svaki dan, na bilo koji način,
Onoliko koliko mi je volja,
Dozivotno, vjecno,
Bez prestanka,
Jer nikad ih dosta nije.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>