S kavom dan se budi:))

14 studeni 2023

Za ljepši dan .. prvo uroni u bogatstvo okusa
kave koja budi sva osjetila.. tu upijam sve što
se da.. jer s njom se družim, budim a teškim
jutrima divim i oči s osmjehom nakrivim.. baš
pomislim bomba gušt, pa kako te pustiti a uz
takvo društvo puno zapažanja, ples okusa i mekih
dodira dok držim ju, moju dugovječnu prijateljicu.

Crnka je, ponekad i brineta jer volim gušte kava
svijeta. Slušam ju u ritmu u kojem se družim
kao muzika lagana, ja s njom zaružim. Mir mi
pruža, gušt u društvu ili sama za dušu je odabrana.
Dodir kojim se dan proteže, pustim sve samo tren
koji spaja gušt iz raja.. miris me iza ugla čeka, lagana,
meka, topla ili ju voliš ili ne.. ima tu rapsodije za mene,
a oni koji ju znaju i osjećaju šire svoje,

Mirise..
Voli i...
pamti..
raskoš..
okusa i...
izgleda..

Ona može biti i umjetnost.. S njom se sve mijenja dan
uz kavu melem za dušu i društva tu se tko zna i opušta.:)))

Foto **moja



Foto **s neta


Foto **moja




Oznake: #s kavom dan se budi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.