Lipota moja

09 rujan 2023

Danas slavimo Međunarodni dan ljepote! Ljepota je svugdje oko nas, zastanite na trenutak i pozdravite sve ljude koji vam je unose u život! A pogotovo ako je nosiš iznutra ona zrači izvana. Vidiš, zamjećuješ lijepo poput prirode. Sunce je novo svaki dan, more koje me zadivi, cvijet koji daje život a simbol je ljepote. Osmijeh, ovisi kako ti netko priđe u većini slučaja zrači ljepotom koja dolazi iznutra. Neki te još prate kroz stanice tvog života a neki su otpali ili otpadaju. Što je na tvom putu zacrtano.. ili će s tobom do kraja ili će nečemu da te nauči. S lijepim koji osmijeh ljepotu duše ima, na drugi pokloni.. Meni se najviše dojmi ljepota i sjaj.. Zato se najviše kod mene nađe priroda, poezija, poneka priča koja u sebi nosi konotaciju onog što osjećam i volim. Ma svega se tu primijeti i osjeti, samo zastani na trenutak. Osvrni se, ima ljepote za sve. Ovisi što će te zateći, ili ćeš čuti ali ne zastaj puno već idi za lijepim jer ono je mir u srcu. Liječi i daje snagu za naprijed. Budi kotač svog vremena. Ljepota je način gledanja ali i ono što te motivira.. Kako zračiš tako privlačiš nije uvijek pravilo ali valjda ima to nešto u sebi. Pogled prema suncu.. budi sam sjaj naravno gledaj smisao i dobit ćeš ljepotu. Možda sam malo bajkovita ali takva sam s ružičastim naočalama iako sam svjesna da je negdje ima, negdje nema ali sijem to.. jer to sam ja. Ima svega, najviše ludila po svuda zato sebe guram, volim za lipotu se s istim takvim znojnim. Lipog ima svega ali dosta je tražiti ju i gledati. S darom života svatko je predodređen za lijepo. Gledam u more, izvor ljepote.. u sitnicama koje imaju veličinu a toliko ih ima. Nekako sve je manje čujemo a toliko ju imamo potrebe. Dok slikam gledam neki svijet trenutka koji me obuzme i oduševi. Uhvatim to a tad vidiš koliko je svjetla i tog nečeg oko nas. Svatko Od svakog čovjeka ima izbor da bude promjena koju želi vidjeti u svijetu. I opet sve ide pre daleko a ne želim gledati sve ovo oko nas a vidim.. a di je lipota koja nam je dana, pitam se.. moramo joj vratiti onaj njezin stari ali lijepi sjaj. Ne možemo skroz ali moglo bi biti bolje. Zato treba biti u potrazi za ono čime smo željni mira, ljubavi, radosti, lijepih osjećaja, pažnje itd. Sve ono što je dar a nosimo u sebi i dijelimo..:)))

Slike: moje












Oznake: #lipota moja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.