Moja prva milja

30 kolovoz 2023

Evo me u svom tisućitom postu. Puno je tu svega a najviše upoznavanja sebe. Pišući otkriva se neki svoj svijet.. svijet raznolikosti.. Svatko ima drugačiji unikatan, 999 je mojih od ovakvih ili onakvih ali znam da je to put gdje sam rasla, stvarala blogericu u sebi. Nije bilo uvijek lako jer sam u početku bila nova, upoznavala taj kreativni, meni novi ali zanimljiv u svojoj različitosti blogo svijet. I od 2017 sam začinila moj svijet pisanja u ovaj oblik, što mi je dalo još jednu dimenziju sebe. Evo mene kao jedna kap u ovom oceanu.. već 6-ta godina teče.. Tražila se mislima, lovila idejama a na kraju poneka priča, osobna fotografija koja me inspirira a poezija začin koji u srce dira. 1000 kreacija u kojima sam se takmičila sama sa sobom, danas sam bolja od jučer, uvijek tražim više, učim i svidi mi se to što unaprijedim se od onog što sam bila. Popravljala svoj vizualni oblik, na trenutke dala neki drugi štih. Volim promijene tako izražavam sebe a nije monotono.. ispod površine tu zagrebem. Brža sam, trenutak sebe za post. A kad krene evo rock and roll za mene. Sve klapa a prva 1000 moja je etapa. Vrlo sam rijetko ista, drugačija i svoja. Volim lipo, boje, lito sve što u sebi nosi svitlo. Sportska duša.. iii ... Pa na duge staze eto milje kojom noge gaze. Sad krećem dalje u nove pobjede, nema da se staje. Tko zna do kud, kad ali pisat ne želim stat. Možda me odvede nešto ali to nitko nikad znati neće od posta do posta rastem kao cvijeće. Do nove 1000 avantura kreće... Za sada sam s riječima kroz razno išla, hvatala se, skakala, penjala ali i sišla. Veličinu tražim, u riječi sebe zagazim, najčešće se poetično izrazim. Toliko za sada... Hvala i onima koji posjete moj kutak i daju osvrt na post.. do novih pustolovina..:))))pjeva ulalaaaa

Oznake: #moja prva milja, tisuću postova, avantura

My day

27 kolovoz 2023

rođendan.. RoĐeNdan *!* i stranicu pišem novu, u neku drugu boju. Okrećem broj i biram pjesmu svoju. Šareno u danu svom boje znaš ako me poznaš.. a one vesele već plešu one druge duboko spavaju njih neću. Poput svjetla sunca ili nekog sjaj to
je jedna više od jučer da bude bolja kao u stripu nekog heroja. Sirena u zalasku priča je moja.. naći ćeš me na horizontu u sutonu boja. Tirkizna ljepota me odaje ona još uvijek u meni traje.. uranjam u moje nove slavim svoje s više slobode. 4. desetljeće polako teče a što reći malo smo si stariji.. a i veći hihi.. Sretan mi ročkaš... do novih postova.. uvijek takva poput mora nikad jednolična a uvijek svoja.. uzburkana, nekad s pokojim valom a nekad bonaca koja voli svoj mir. Takva sam luckasto, lipo, sve maštovito i moje.. raznoliko s vedre strane, nježno poput ruže tek ubrane..
Big PoZdraV od mene u mom danu..:DDD

I skoro 1000-ti post.. a toliko emocija, mojih ideja, mašta, priče i poezije koja mi na srcu sjela.. i uz krilo traži gdje će se pronaći.. tu će jedan svoj biti za 1000-ti naznačiti..:)))

Oznake: #my day, #Ročkaš, Ljetni, itd

Wuf wuf dan

26 kolovoz 2023

Danas je wuf wuf međunarodni dan.. šapicama svakamo a vrlo rado van.
Ne govori se bez razloga da je pas čovjekov najbolji prijatelj, a oni nam to
svojim ponašanjem svakodnevno dokazuju. Te lajave njuškice danas imaju
svoj dan. Nek’ im je sretan!!

Pas je pravi, vjeran prijatelj. On ostaje i kad nikog nema a tu je i kad se oluja sprema.. I zbilja je tako.. ne pita ali kaže, ne zahtjeva ali treba i tu je kad god. Ostaje nezamjenjiv.. Životinje su posebne, uvijek spremne da utješe ili budu ono što možda nitko nije. Čuvajte svoje drage ljubimce.. sretan dan ovih simpa wuf wuf njuškica:))

Oznake: #wuf wuf njuškice, Međunarodni dan pasa

Isti s istima

23 kolovoz 2023

Ima onih s kojima klikneš na prvu, razumiješ se i ozbiljno i šalom.. jednostavno to ide, plešu osjećaji zabavnog, letećeg, fora sve je to ono između onih koji dugo se znaju a grade i kad se vide a ne zaboravljaju kad to ne mogu ili ne stignu. Sve je to poput rock and rola. To je nešto iz djetinjstva ali i kroz cijeli život, gradi se dugo..i još uvijek njeguje. To ili klikne ili ne.. ne može na silu a niti fejk.. ili se kužiš sa nekim ili ne.. zajedništvo koje ostaje. Još se tako stvaraju nove ideje, slatke simpatične note između onih koji se razumiju žele, daju jer ako se s dušom izražavaš ona ti se kao u ogledalu vraća, a ostaju svoji a to je od starijih do manjih koji su od mene do tebe, od tebe do mene bolji a tako nas život složi i spoji.. Srce se spozna, ono se složi.. isti nađu a to je ono što traje. Ima onih koji ti jednostavno rade društvo kroz život a tko zna zašto, kako, zbog čeg ali dani su nam s razlogom, kao da učimo, djelimo jedan drugom otvaramo neki novi svijet. Idemo dalje.. život je kratak ali svaki SAD treba guštati jer trenutak imaš a onaj tko ti u njemu daje sitnice samo uroni kao među ribe a leti poput ptice..

Tako nekad ide se s nekima koji su poslani da čine jedan đir, put, ples jer kulisa je to tvog svijeta a oni su tvoji kolege iz ovog svijeta.

Oznake: #isti s istima

U nove avanture

22 kolovoz 2023

Budite pažljivi koga puštate na svoj brod.
Netko će potopiti cijeli brod samo zato što
ne može biti kapetan. Ali ja svoj brod
kormilarim a ostali neka si misle... takvi
putnici nisu za moj brod. A sad treba dobro
gledati koga puštaš jer svakakvih ima..
puno njih bi potopili cijeli brod, točno je ali ne
dam ja to.. samo pravi ostaju, većinom otpadaju
sami i potope sebe umjesto cijeli brod...:))) A ja
idem dalje u nove pustolovine pažljivo..
ne dam i ne da mi se, vidiš sve i biraš, to je ono bitno..
Svatko ide svojim smjerom..





..moje slike..

Oznake: #u nove avanture

Otopljena bojom

19 kolovoz 2023


Moja slika

Izgubljena u boji.. širi se,
uzi i topi a ponekad stoji
u toj njezinoj ljepoti. Lagane
svijetle baš kao prpošne a
opet tako ljetne. Pogledam ih
i vode na dalek put, gase svoj
trag tamo gdje je mjesec žut.
One odu u san jer sutra kreću
da bojaju novi dan..:)))

Oznake: #otopljena bojom

Bonace raj

17 kolovoz 2023









Sve su slike moje

Kad voliš prirodu ljepotu vidiš
svuda oko sebe. Meni je
priroda poput odmora za dušu.
Tako i more.. miri, plahu vibru
ima, ona je radost i tolika ljubav
u svim bojama a u njemu bistrina.
Ono što gledaš to ti je u srcu..
bonaca je prava u oku ka na moru
duboku. Idem mu u susret..
ljepota i raj u onkraj svita more je, znaj.
Vuče me ka sunce moru, bonaca i val
vole se ka izlazak u zalasku u zagrljaj
lj
u
b
a
v

je

M
O
R
E

Jer more je LJUBAVyes

Oznake: #bonace raj

Razglednica

16 kolovoz 2023




Slike su moje

Slike su ljepota oka za detalj by jayes

Život je kao razglednica u svakom svom formatu,
okviru i slici se daješ, pokazuješ i šalješ u svijet.
A svijet je velika karta pun razglednica, raznolikosti..
odaberi prave boje, budi ono najbolje.. gledaj more
koliko je i uvijek mu se iznova divimo... a i ono ima
obilje razglednica raštrkanih po svijetu. Budi poput
nje... jer svi smo mi razglednice našeg svijeta u svijetu...:)))))
One su jako lijepe, uvijek ih šaljemo..cool

Oznake: razglednica

Let

14 kolovoz 2023

Svakim danom naše putovanje kroz život počinje iznova .. Da bi poletio, želja za letenjem mora biti jača od straha od pada. Letiš snovima i tražiš se, od želje se ne odustaje a ako se ne dočekaš i pad je ono što te gurne od dna jer za borbu si predodređena. Za let si rođen a avantura dana stvara čovjeka. Ne slomi te a jača. Uvijek možeš dalje, u tebi je snaga za bolje i jače. Svi smo mi mali ali u dubini se nađu izvori želje za letom. Svaka mala ptica ima svoj let, tako i želja u čovjeku za svoj svijet.
Nekad se može i dušom letiti.. za to smo stvoreni.







Slike su moje.. cool

Oznake: let

Suze svetog Lovre

12 kolovoz 2023

Suze svetog Lovre noćas možemo vidjeti i
neka nam one samo malo čarolije donesu
zvijezde padaju a kao krijesnice u noći pravi
spektakl na nebu stvaraju. Uživajte u tom
pogledu, kazalište nebesko večeras ima
posebnu kulisu, opustite se i neka se
ta čarolija spusti na sve nas.

Za opažanje meteora nije potrebna nikakva
posebna oprema (teleskopi, dvogledi) već se
meteori opažaju golim okom ležeći na tlu, a
potrebno je biti barem 30 minuta u tami kako
bi se oči prilagodile noćnim uvjetima. Ali može
svatko na svoj način uživati u ovoj kiši meteora.
Izraz “suze sv. Lovre”, koji se često koristi kao pučki
naziv za Perzeide, zapravo je postao popularan tek
u zadnjih pedesetak godina, kod nas, ponajprije u
Dalmaciji gdje je preuzet iz Italije. A nakon toga i
u drugim dijelovima lijepe naše.
U starohrvatskoj astrognoziji, meteori su poznati
kao zvijezde padalice, svitci, proletuše, krijesnice i feralić.

Tako se otkrivaju neki događaji koje smo samo površinski
znali a zašto ne malo i o suzama sv. Lovre..:)))

Oznake: suze svetog Lovre, perzeide

Vikend

11 kolovoz 2023

Ljeto je kao vikend. Jednako lijepo i isto tako brzo prolazi. Juni je petak, July je subota, august je nedjelja.
I tako stoji ljeto u vikendu a vikend u ljetu.. Ili ga voliš ili ne nema tu neke druge teorije. U svakom vikendu
ima nešto.. kao ljeto u duši, jesen tako dođe da umiri sve što ljeto uzburka a zima ona osvježi da nas ono proljetno
dočeka ušareni mirisno i zagrijavajuće za novi đir pripremi. Uživajte u svakom vikendu posebno i drugačije, maštovito i
kreativno..


Uživajte u vikendu, ljetno i baš kako zahtjeva ili vam paše:)))


Slika je moja

Oznake: vikend

Kao svijet na dlanu

10 kolovoz 2023

Lijep je bio svijet kad ga se tako promatralo, tako bez traženja, tako jednostavno, tako djetinje. Lijep je bio mjesec i zvijezde, lijep potok i obala, šuma i stijena, koza i zlatica, cvijet i leptir. Lijepo i ljupko bilo je tako ići svijetom, tako djetinje, tako probuđeno, tako otvoren bliskomu. Drugačije je sunce pržilo kožu, drugačije hladila šumska sjena, drugi je bio okus potoka i cisterne, druge bundeve i banane. Kratki su bili dani, kratke noći, svaki sat je promicao brzo poput jedra na moru, a pod jedrom brod pun blaga, pun radosti.

Hermann Hesse - umro na današnji datum 9.8.1962.

Preuzeto s neta ali ima snagu,
ljepotu, smisao kao i pouku:))

Oznake: #kao svijet na dlanu

Smiraj zalaska

07 kolovoz 2023










Slike su moje

A što ću, pomoći si ne mogu
boje zalaska znaju svoju slobodu..
One se divno rasporede, tako da mi
srce zagrebe. Tako divno gledaju
more zaljubljeno u zagrljaj mu se spoje
kao da se tope boje.

Taj spoj ljepote, neopisivo stoji.. govori
koliko nebo more voli... pjeva

Taj rajski svit
dao bi sve da
more govorit koliko
bajkovito plavetnilo je...
O da.. i tako odaje
taj svit obarat me ne prestaje...

Smiraj dana osvoji me, a
ne da mi odvojit se od te čarolije...:))))

Oznake: #smiraj zalaska

Hello August

01 kolovoz 2023

Ljetna sam.. volim to što se sve toplim uz more a zalaskom me zove.. time i sve čari koje u tome plove. Ono mi venama teče, ta simpatična ljubav iz mene otići neće. Spoj na slijepo, zalazak je moje mjesto lijepo. Tamo gdje se dubine spoje, šire kapi hvatajući ono što je moje. Ronim u mir plavetnila ljeta i tu sam u skladu stvarati melodiju mog svijeta. Ljetna balada, u augustu ostaju one koje se morskom osjećaju i zovu.. Welcome my dear august... *!*Queens are born in august;:D))))

Oznake: #hello august, #augustarty, welcome august, moj mjesec, summer, ljeto

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.