ValeNtInOvO

14 veljača 2023

Valentinovo je simbolika iako smiješna ali meni
više fora zaljubljen ili ne utorak je i idemo u tom tonu
veselo dalje.. sunce je, uz dozu smjeha neka grije srca..
neka nam ono traje... za srce zdravo.. zaljubljeno srce je pravo..
ako ništa drugo neka bude jedno čudo da se vrate prave
stvari i sv. Valentin te podari. Uvijek treba biti zaljubljen
u bilo što.. mali znak ljubav stvara a osjećaj ispunjava..
Ali neka se označava jer gubi se a tko je zaljubljen to i ostaje..
i traje kroz svih 365 dana inače nije
iskreno.. to je rast kad se dvoje znaju idu istim tonom
ka lijepim slatkim dodirom srca i zajedničkom običaju.

Nije moj zagrljaj...
da budeš jak u njemu...
Nije moj zagrljaj...
da budeš slab u njemu...
Moj zagrljaj je...
da budeš... moj...
da budeš... svoj...
da budeš... sretan...

Biti zaljubljen u sitnice u sunce, osmijeh, letjeti
poput ptice. Biti nota, biti čar zaljubljen postaješ
ka sunce a onda se stopiš s drugim u jedno srce.
Ljubiti, dati dio sebe a u očima smisao kriti neka
je svaki dan tako, volite jedni druge jako. Ako
ništa drugo bar malo romantike dan začini i
tako srce ostaje u veličini.. tako danas, tako
sutra gledajući trenutak pažnje uz sve druge
sitnice važne... čuvaj to srce je veliko..:)))
Sretno i vama pa nek se začini po ukusima
i guštima*!*

Oznake: valentinovo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.