Moje slike, moja oaza

10 veljača 2023

Toliko raznih događaja, još puno pogleda, zagrljaja, topline, ljubavi i puno misli razbacanih lijepih i pomalo složenih u
sutonu. Ono se mijenja kroz valove, budi u meni emocija tragove. Priča, huče, žubori nekad viče ali i tišinom najviše voli..
uz more srce omekani ljeti su najdraži ovi dugi beskrajni u moru dani.
A poslije pogled traži svoje uz more na plaži šetnje su najbolje. Vjetar lagano piri, dani nisu sivi, more nježno plavo
uz sunce koje čuva obgrljene sve njegove sjene. Galebovi svoje su rekli za let su uvijek spretni.

Sunce sunce mora i dalekih obzora...

Daleki vidici kao njihovi krici. Puno raznih glasa kao pjenastih oblaka, dok gledam iz mora evo me u pjeni raznih slatkih fora.
I novih zalogaja.. sve to čar ima jer more avanturu stvara onom tko uživa u toj paleti koja život spaja. Smijeha i slatkih osjećaja
radosti zalazaka na putu izlaska usko je kad se s nekim dijeli sati su minute i sve proleti u tren.. Ne zaboravi i upijaj sliku u srce
da ne usfali jer dugo se to ljeto čeka a u tren ode, ka balada slobode. Neka se sjete ko ja i ti, galebovi morski na pučini.

Uz brdo mojih slika uz more i s morem srce mi se stopi s toliko ljepote.. dijeliti ga volim ono ogromno je pa neka se nađe tu za
svakog po nešto.. dok sunce opet ne zađe.. Ton prelazi u boju.. u plavi premješana onim žuto - zlatnim da me opet u srce takne..
Ostavi bez daha i ta dubina plaha rose ocean tu nema straha već radosti užitka, trena i svih trajnih uspomena.

Stvorena od ove ljepote.. volim te širine u kapi miline
plaštom romantike, mašte i te prosipane čarobne slike
koja nam je dana da očara svakog ljubitelja morskog raja
ka širina zagrljaja.

P.S. Možda sam pretjerana nekom ovdje ali ljubav se ne
može sakriti kao ni zaboraviti i zato me ova tema opet očarano vraća.



Oznake: #moje slike, moja oaza

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.