A ja sam more

26 siječanj 2023

Piše mi srce dok um luta, misli vrludaju
s kostimom bez kaputa. Zima je s vunom
a ja bježim u mrežu mora a ne šumom.
Kažem ti more me čeka, tamo me traži, nosi,
grli tom svijetu pripadam plavom se dajem
more u meni ne staje tu se pristaje. Neka se
u more sve kapi stope ne gorke
one se razliju u slatko da nađu ljepote...

MORE

More
Sjajno
Moćno!
Ne bi ga bilo
Da se sve rijeke
Kapi u njega nisu slile!

Stojim na obali!
Sad znam,,
da ja sam more!
Bila sam kapljica!
Gorko plakala!
A onda sam se oslobodila!
U rijeku pretvorila!
U more izlila!
S morem se stopila!
More sam postala!

I sada gledam u sebe,
Tražeći tebe
Kapljicu malu!
A nema te!
Izgubio si se!
Zauvijek !

A ja sam more!

Oznake: #a ja sam more

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.